Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKde je pravda?
15. 05. 2004
4
0
3713
Autor
Arienalia
Příběhy se klaní statečnosti reků..
Písně svazují se jmény hrdinů..
Města chrání odvaha polobohů..
Proč však už tolik hradeb padlo?
synáček : Někdy může být dost tvrdý boj se sebou samým i o POSTAVENÍ těch hradeb...
Narriel: Pochopitelně...máš úplnou pravdu...mnohé hradby jsou chtěně nechtěné a na jejich postavení potřebujeme mnohdy více energie než na jejich zbourání...prostě cokoli řeším sám se sebou, tak je mnohem problematičtější, nežli totéž vůči ostatním...
Myslím si, že je docela jednoduché být statečným Hrdinou, pokud bojujeme s vnějšími nepřáteli...i kdyby to byli polobozi...
Toho největšího hrdinství je (podle mne) potřeba, najdeme-li odvahu bojovat sami se sebou...no…a tam už tak lehce hradby nepadají...
TIP...a díky!
Dero: To závisí jen na tobě. Děkuji
Craerassy: Ale to je celkem málo ,ne? Díky! :-)
pro jména reků, hrdinů a bojovníků..když nad tím přemýšlím..čím by jejich jméno bylo bez prolomených hradeb..o kom by zpívaly písně, vyprávěly příběhy a verše...možná to není až tak málo..:-)
Craerassy: Bylo by jménem úspěšných obránců :-) Ale i takhle se na to dá nahlížet ,máš pravdu. Sláva je zkrátka vrtkavá a tak nějak... za všechno možné :-))
Ari ... dělám dobře, když jsem si po prvním přečtení odpověděl tím, že jsem začal číst znova ... ? Chytré - pěkné ... ***