Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHřbitovní
31. 05. 2004
3
0
1062
Autor
ChladnýVrátný
Hrobníkovi Koškoutovi se nelíbilo, že mu v noci vylézají mrtvoly z hrobů a navzájem se očmuchávají, nejeví-li některá z nich známky života. Koškoutovi vadilo, že ráno nacházel pošlapané záhonky okrasných květin a v nich semtam ulomené žebro. Jeho nezbedný synovec navíc neměl lepší zábavu, než po kostlivcích metat nahnilé hrušky. Řekl tedy jednoho dne předákovi umrlců: "Prosím vás, nevylézejte v noci z hrobů a navzájem se neočichávejte, nejeví-li některý z vás známky života, nešlapejte mi po záhoncích okrasných květin a neztrácejte žebra." Další noc seděl synovec na zídce hřbitova a v každé ruce nahnilou hrušku. Seděl tam celou noc a nic. Tak se začal učit a vystudoval ekonomii a politologii. Stal se prezidentem země a při občanských nepokojích byl zastřelen ortodoxním anarchistou. Koškout mu vykopal protekční hrobeček. Poté sklidil úrodu a zavařil hrušky.
Queen_of_Darkness
04. 06. 2004
moc tragický, nemám to rád. Ale napsaný je to pěkně, takový neopotrebovany tema...*** tip, ale malo zaslouzenej
dal bych jiný závěr.od toho tak se začal učit už se mi to nelíbilo. ten začátek ovšem ano :) ale jo, dam ti tip, morbidity se musí podporovat, aby nevyhynuly :)