Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽivotní postoj
07. 06. 2004
2
0
3486
Autor
Heartless
Hloupý člověk čeká až někdo přijde a zachrání ho.
Chytrý člověk takovou osobu hledá.
bez ohľadu na to, či si autor i kritik o sebe myslí, že je chytrý, či hlúpy,
je v citáte kus pravdy.....
Wemi: Co dělá opravdu chytrý člověk? Já nevim, ještě jsem takového neviděl natolik zblízka, abych se moh zeptat :)...
já nevim, snad... možná... opravdu chytrý člověk ani neuvažuje nad tím, že je chytrý... neuvědomuje si to, což je v podstatě hloupé... cha, to je věc, což?
pozorovatel
16. 06. 2004
pozorovatel: Díky :)... Myslím, že až nyní jsem pochopil skutečný smysl citátu, původně jsem ho vzal jen jako odrazový můstek a význam našel v asociacích...
pozorovatel
14. 06. 2004
inu, mládeži (doufám, že jsem někoho neurazila), musím přiznat, že na můj vkus se v tom trochu moc hnípete...
chytrý člověk se nepovažuje za chytrého... panebože, vždyť to je docela zcestné... o tom to není...
j_i_r_i_k: co dělá podle tebe opravdu chytrý člověk?:)
Docela zajimave se to rozjelo:)
Huh, my blby uz tohle nejak nezvladame, tak se radsi nebudu vyjadrovat a plejtvat energii, abych neco nepomotal:o) Mozna si to nekdy v hlave srovnam a zkusim na to odepsat, ale ted potrebuju dohnat spankovej deficit..