Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠílenství diskuzních fór
Autor
ondrech
Šílenství diskuzních fór
Diskuzní fóra jsou především podle mého názoru pro pobavení, dozvědění a pro zábavu. Vypadá to jako neškodná zábava, ale když třeba napíšete nějaký příspěvek,tak mezitím napíší ostatní připomínku k vašemu příspěvku. Vy napíšete připomínku k jejich připomínce, oni zase připomínku k připomínce k jejich připomínce atd. Pak už se zábava mění v jistý druh šílenství a dokonce i chtíče. Stáváte se otrokem stereotypu klub -> přečtení cizího přípěvku -> napsání připomínky -> oblíbené -> klub ->přečtení cizího příspěvku ->>> Z auditorií se doslova stávají chaty. Okolí téměř nevnímáte, protože si do uší ještě pustíte hudbu. Zářivý monitor tak strašně svítí, ale vy se pořád do něho koukáte a neustále píšete a píšete.
A pak … uvidíte všechny oblíbené kluby a ani v jednom není nepřečtený příspěvek. Úleva, odpočinek, nečekané blaho, nirvána, extáze. Vám to ale však nedá a už se zase pustíte do opakovaného kliknutí na odkaz oblíbené a už zase vidíte nepřečtený příspěvek a znovu se pustíte do kolotoče psaní příspěvků, který vás tak jednoduše nevypustí. A s vědomím, že jdou všichni spát, tak konečně nabydete pocitu vítězství.