Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNepijte, lidi...
10. 07. 2004
1
0
3160
Autor
Heartless
Teď mi došlo, že nemám virtualní kečup... to jest, že alkohol ve mně je stejně skutečný, jako ten kečup na mojí klávesnici... sakra...
PS: Když už si dáváte párek v rohlíku, odhadněte správné množství kečupu, které se do něj vejde i s tím párkem...
Není to tak zlé, zvlášť ta první věta je vydařená.
Indikátor opilosti bych u počítače potřeboval také, ale už vidím jak by mé střízlivé já nastavovalo indikátor, aby ho opilé já nebylo schopné obalamutit a jak by opilé já zuřilo a snažilo se probojovat k počítači. :)
Oj, tohle uz jsem si po sobe dlouho neprecet:) Mno, kdyz clovek jeste ten pocitac dokaze zaponout, tak je to dobry:o) Bych si akorat potreboval nekam schovat klavesnici, abych nepsal takovy picoviny... a jeste bych si moh zahrat se zbylou mysi miny na uklidneni...
Hip_Zdenda
04. 08. 2004
Wemi: Dik, tohle je dostatecne odrazujici serev... presne takovejch bych potreboval castejc:o)
MKbaby: Tyhle stavy jsou obcas az moc plodny... :)
Empty: Ja bych si musel zalozit vlastni server:o)
sk8ergirl: Prave tahle "duchaplnost" by mela odrazovat;)
kdybych takto měl psát o všech věcech, které zplodí moje nešikovnost, zahltil bych písmák:))
Jo, ted kdyz to ctu, tak si taky jenom rikam: "?" nebo "chjo":o) I kdyz... je to spis na "!"...
hej, měl by ti snad někdo znemožnit přístup na písmáka, když jsi opilej... asi jo, viď? no co já s tebou..
někdo by tě měl vždycky pořádně praštit nějakou palicí po hlavě: hej, hochu, vstávej... opovaž se jít na písmáka nebo tam zase napíšeš nějakou kravinu o kečupu
inu, dalo by se toho opilství i zneužít... člověk pak může říkat a psát cokoliv, má možnost se v budoucnu ohradit slovy... ach, to neberte vážně, to jsem byl přece opilý, když jsem to sem psal chochocho (rádoby stydlivý usměv, že?)
mám pocit, že i v alkoholovém opojení, kterého dosahuješ, by ses mohl krotit a nepsat sem (pardon) tyhle blbosti... to nemá žádnej smysl...
nebo mi unikl... a je to proroctví o párku, rohlíku, kečupu a lidech... možná se mýlím
možná se za tisíce a tisíce let budou všichni pokorně klanět svatému kečupu na klávesnici... aleluja