Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChcete aby šel Roman Tik do řitě?
Autor
Roman_Tik_reloaded
Povšiml jsem si, že moji nadčasovost, genialitu, bystrost, inteligenci a plodnost dost lidí na Písmáku ne a ne strávit.
Já teda nemám rád závist, ani takovou tu záprdkovitost typu: "tfůůj! To je ale sprosté! Humus! Sračka! Vykopněte toho debila s Písmáku, Lyryku, vykopni ho, nebo tě zažalujem atd. atd. atd.
Takoví lidé jsou zaslkepení nenávistí k něčemu, co je nad jejich omezené chápání. Moje tvorba je přitom tak krásná a hluboká!
Přejděme k věci. Moje rozhodnutí je takové:
Komu moje tvorba připadá maximálně odpusující, odporná, atd. a nemůže se smířit s mojí genialitou natolik, že by chtěl, abych odešel s Písmáku a vícekrát už nepublikoval, ať sem dá tip.
Když do jednoho měsíce (což je dostatečně dlouhá doba) dostanu minimálně od 20 z vás tip (což je jen zanedbatelná část lidí na Písmáku), dobrovolně ODEJDU a už nikdy zde nebudu publikovat!
Jednám tak v reakci na Lyrykovu diskuzi o vyloučení autora, která se nepřímo týkala především mě.
Jako první pošlu avi Lyrykovi, aby mohl zahájit tipování a rozeslat avíza všem stěžovatelům...