Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSRDCE
11. 07. 2004
1
1
1740
Autor
topolino
Srdce
Jaký sen se mi zas bude zdát,
možná o srdci co mě v noci
bude hřát.
Přitulí se ke mě a zahřeje mě jemně.
Hřát bude vysokou teplotou,
stejně jako jeho řeči mě popletou.
Pokaždé když promluví
mé srdce se mi zastaví.
Když mě drží v náruči,
vlak v ušíćh mi zahučí.
Když k rozkoši mě přivádí
nic mi v tom nebrání.
Co by taky mělo když
přilepen je na mé nahé tělo.
Mě líbí se to moc,
já nevolám ani o pomoc.
1 názor
topo.: každýmu se líbí něco jinýho a tak to má bejt :-)
Mně, papouškovi hloupému ale nejdou pod zobák (podle mne) příšerný rýmy zdát / hřát, moc / o pomoc a nerýmy promluví / zastaví, nebo vůbec excelentní přivádí / nebrání. To je fakt rým jak dělo. Jaxem byl pravil, každýmu co jeho jest, ale tento způsob básně zdá se mi poněkud nešťastným. A jestli se Ti to fakt líbí, tak se mi vyhýbej.
;-)))
jo .... a kdyžtak ... se to líbí, či nelíbí MNĚ, né mě
... a za čárkou se dělá mezera (né megera, mezera!)
:-))
tak, nevoláš o pomoc, ale čtenář možná bude...
Je to takové nesourodé... někdy rým jen pro rým (náručí-zahučí, moc-pomoc), celkově dost naivní podání, nic objevného.
Vypsané pocity.
oprav si "v uších"..
Věřím, že další díla budou lepší..;)
Hezký den.
Miroslawek
11. 07. 2004
Jo jo...Elyn je chytrá holka...
Tahle básnička mi přijde jako divoký keř...nádherně voní, ale občas by potřebovala prořezat a vůbec jaksi postrádá ruku pěstitele. Občas mírně kostrbatá a vůbec hodně divoká.
Jak už asi víš, četl jsem obě dílka, která jsi publikovala...a pevně věřím, že příjdou další...budu se těšit:o)
Měj se krásně:o)
souhlas s Elyn - vypsané pocity, které mají cenu jen pro tebe samotnou...