díky!:o) Ale obávám se, že z reálně obsahového hlediska není za co tipovat, je to spíš na vodstřel!:o(
To uf jsem byl já, nepřihlášenej, tak znova *
maxi: je to prostý, potrat, kterej nebyl vůbec chtěnej, plánovanej a vůbec se nevědělo, co to udělá s psychikou...o těle nemluvě:o((((
Bude , hude , be , hu , he . Promiň , ale nějak se mi zaplet jazyk . To mě spíše bolí . Moc se mi to nelíbilo . Asi jsem to nepochopil , tak jak píše JiKO . Tedy jestli on to pochopil , tak kloubouk dolů . Mě u toho civění do PC spíš rozbolely oči . No , tohle mi prostě nesedlo . Asi jsem málo sečtělej . Budu muset vzít do ruky knížku .
S omluvou všem komentářům, neb jsem zas chybně zvolila kategorii, tak pro další přetiskuji komentáře z mé pošty a pokud by se to někomu zdálo ješitným projevem, tak to klidně přiznám, je to tak!!:o)))
2000-09-20 10:32:10 Merle
Od indispozice: Babykiller....jak řekl ten,co tvrdil, že miluje
jako básnička je to skvělý, jen by mohla snadno ublížit...
2000-09-20 17:02:20 Bříza
Od indispozice: Babykiller....jak řekl ten,co tvrdil, že miluje
Kalinko- nekecej mi, že si jenom hraješ.
Dohajzlu !
Nesnášim, když se ubližuje malejm holkám !!!!
Kretén ...
2000-09-21 23:23:41 Klárka
Od indispozice: Babykiller....jak řekl ten,co tvrdil, že miluje
Kalinko, jednou tu lyryk plakal, že indispozice do arény nemá být, protože pak není kritika viditelná a aréna je tak trošku k poučení všech... asi mu uděláš radost, když tedy využiješ možnost dílko z arény vyndat, ale jinak samosebou nemusíš...
Žádáš tedy o kritiku. Inu, je to síla! Silně napsané a navíc "úderně", jakoby zvony bily. Trochu mi připomínáš Šiktance, maličko. Škoda, že se uprostřed a ke konci trošku rozhodí jinak dost výrazný rytmus. Pokud ovšem to rozhození nechceš záměrně. Vyvolá to jakousi nelibost a možná s tím pocitem ve čtenáři počítáš. Já bych se sice přiklonila k tomu rytmus zachovat a čtenáře rytmicky "umlátit", ale já už jsem holt tak trošku úderník... :-)
Tak Kalinko...
A co nejmíň skutečnejch zážitků toho charakteru. Věřím té simiinspiraci, přála bych si, aby všechny děti byly chtěné... vím, že to asi nejde.
Ale toužit a nemoci mít... to je taky situace.. mno. Asi tak všecko od /s ohledem na soukromí autorky komentáře cenzurováno:o)/ :-)
2000-09-22 12:12:51 Slunce
Od indispozice: Babykiller....jak řekl ten,co tvrdil, že miluje
wooooooow :)
Tuším, že vím o čem to celé je /otázka je pochopíli to jiní/
Je to snadno čtivé, dost se mi to líbí. Myslím, že bys měla přestat označovat ze strachu příspěvky jako indispozice a blbůstky, protože min 50% jich je dost dobrých.
(neber to jako pokrytecké pochlebování) - myslím si to
zapomnel jsem zaskrtnout *
Já...nemám slov! Je to hrozná, děsivá věc, ale snad je jasné, že se mi jako dílko líbí.
Samozřejmě tipnu, bacilo mě to!