Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTěžko
24. 07. 2004
3
0
1958
Autor
Deadeater
Těžko se mi spí, protože vím, že každý v tomhle světě je naprosto prohnilý, že plíseň obklopuje každou nitku,každou vlásečnici, že hniloba je už součástí světa samého, že svět ve mně probouzí pocity, které nemůže ukojit, že ve mně budí touhy, bez možnosti naplnění.Čas, který musím žít a přitom jsem jen jeho služebná, hlas duše, který vychází sice z nitra, ale někoho úplně jiného...
Kde to hnije, (tam je kompost) tam jsou miliony alespoň krátkodobě spokojených bakterií, které si vychutnávají energeticky výhodnou potravu :-) Prostě hodné a pracovité bakterie, chobáky a jiné havěti...
občas se mi stává, že se cítím stejně, ale nemám ty stavy zrovna ráda...asi nejsem úplný duševní masochista. ale třeba ti to nějak pomůže, tak piš:-)
sme prehnití, a ako takí aj pomrieme; ale aj tieto stránky sú dôkazom toho, že proti hnilobe sa dajú viesť (vopred prehraté) vojny....
.... veľa síl a dezinfekčných prostriedkov ti prajem, ja , prehnitý = mŕtvy muž
Brrr..to sálá negací.Lidé jsou zajmaví a vše co je zajímavé je FAJN.Proto hnilobu spíše do kompostu.
alohA
Minim_Sladkyj
24. 07. 2004
předpokládám že máš před sebou ještě hodně roků života....co budeš dělat s takovýmto postojem????nevěřím že si tak myslíš opravdu..hehe