Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNový život - 5.část
Autor
IsabelTorr
5,
David se podíval na Kláru a na sucho polkl. Matku měl moc rád a nerad by jí zalhal, ale také moc dobře věděl, že pokud řekne pravdu nebude se to matce líbit a možná mu nebude ani věřit. Už se chystal matce říct, že to vše byl jen holý Syndyin výmysl, a že on s Klárou nikdy nic neměl ani k ní nic necítí. Jenže pak se znovu podíval Kláře do očí a uviděl v nich ten obrovský cit, který k němu cítí a pochopil jak moc i on miluje jí.
„I love Klára!“ řekl tak tiše, že to nebylo téměř slyšet, ale bohužel Sofie nepřeslechla ani jediné písmeno z toho, co řekl. Chvíli jen tak stála jako opařená a nejspíše o všem uvažovala – Můj jediný syn se zamiluje a ještě vyspí s nějakou holkou, která přijela Bůh ví odkud. Co mám teď udělat. Dostala jsem jí na starost. Co když je těhotná? Mám jí poslat domů, ale jak bych to vysvětlila rodičům a těm lidem ze školy…
Během tak krátké chvíle jí stihlo hlavou proletět tolik otázek jako by tam snad stála celou věčnost. Nakonec se, ale zhluboka nadechla a pronesla něco co všechny, kteří tam stály silně překvapilo. Řekla totiž, že je už pozdě něco s tím udělat. Že hned teď půjde koupit těhotenský test, aby zjistila zda Klára není těhotná a pokud ne bude všechno v pořádku, i když David bude muset i tak odjet hned zítra zpět do školy a pokud možno sem tu dobu, kdy tu Klára zůstane nebude jezdit na noc, ale jen na otočku. A pokud bude test pozitivní… „So we will see what We will do…“
Hned pak se skutečně sebrala, vzala si kabelku a odešla do obchodu pro test. Klára s Davidem tam zůstali jen tak stát a sledovali Syndy, která se nemohla dostat z údivu. Když se vzpamatovala a zpozorovala jak se na ní oba dívají, tak se jenom pousmála a řekla, že stejně vyhrála, protože oni nebudou spolu a to je přece to o co jí celou dobu šlo! „I am winner!“ dodala ještě jednou, otočila se na podpatku a odkráčela si to nahoru do svého pokoje.
Teď už tu byla skutečně jen Klára s Davidem a prožívali možná poslední chvíli, kdy byli spolu. David zvedl oči z podlahy a pohlédl Kláře do očí: „I am sorry, Klára, but I couldn’t lie…“ Kláře tekly slzy po tvářích, ale i přes to zvedla ruku a položila prsty na Davidovy rty „Mum… I am happy, that you said true. I love you too…“ David políbil její prsty a pak ruku jemně vzal do své. Oba se na sebe dívali a jejich oči se v sobě navzájem vysloveně topily. Pak se stalo to, co se muselo stát a oba se políbili. Byl to polibek tak nabitý láskou a strachem, že by to žádný měřič nedokázal zaznamenat.
Stáli tam v obětí ještě možná čtvrt hodiny, dokud nezaslechly klíč chrastící v zámku dveří, a tak se raději oba rozeběhli do svých pokojů.
Stihli za sebou akorát zavřít dveře, když se ty domovní otevřely. Stála v nich Sofie v ruce s testem, který i když nemohl nic dokázat znamenal mnoho. Sofie za sebou zavřela a hned běžela do Klářina pokoje. Prudce otevřela dveře a řekla Kláře, aby se připravila, že je čas zjistit pravdu.