Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepreto,
03. 08. 2004
8
0
3144
Autor
zvedavec
preto,
že som uverila...
Uverila som,
že ak budem hýbať
nohami, rukami
spôsobom,
ktorému sa hovorí „plávanie“,
skadesi, z akéhosi
zadného, neobjaveného
šuflíka môjho mozgu,
či z éteru
(ktovie odkiaľ?)
vyhrabem pohyby,
ktoré som ešte
nikdy nevyskúšala,
a tie ma udržia nad vodou...
...
Verím, že
ak hľadám cestu,
zlým predpovediam
jednoducho
uveriť neslobodno.
Svetlo na konci tunela
môže byť i za mnohými
zákrutami - neviditeľné.
Reálne.
Toto bolo celkom pekné. I keď možno na konci to slovko Reálne uz by som ani nedavala .. to vyvrcholenie je dostatocne uz predtym .. :-)
;-) tanganika: hráš mi do karát...
ak som skadesi vylovila text (a dokonca v preklade), ktorý preložiť neviem - ani teraz, keď si mi to napísala, tak to funguje!!!
svetlo na konci tunela som zobrala od priateľa, ktorý bojuje s chorobou a pred časom sa mi posťažoval, že "už nevidím svetlo na konci tunela"...ten pocit sa volá beznádej, mňa sa dotýka preto práve toto spojenie slov, i keď je to klišé (som slobodný človek a dovoľujem si použiť práve to klišé, ak ma zasiahlo :-)
chcela som napísať iba to, že niekedy aj to dobré (v tomto prípade možnosť uzdravenia) môže byť dobre zamaskované a zároveň reálne prítomné. Len je nutné ísť tým tušeným smerom, aby som ho neminula :-)
ďakujem Ti za pozornosť a všetkým!
Souhlas s Nicollette... víš dobře, že jsem právě o tomto mluvil již tolikrát... nikdo nedokáže tak dokonale jako Ty pojmenovat naprosto přirozené jevy… o kterých mnohdy ani nevíme… že vlastně probíhají… je to skutečný dar…
TIP… a díky!
Barbar, ďakujem Ti, že si tu bol. :-)
Synáček a Nicollette - všetci milí priatelia (i oponenti), teší ma, že ste si našli čas a venovali mne i mojim výtvorom pozornosť (poniektorí aj prajnú pozornosť :-), lebo samozrejmosťou to nie je.
/ktorému sa hovorí „plávanie“, /
to by som vynechala...
/Svetlo na konci tunela/
klise....
co tak napr...myslim, ze to je od metallici...
"Yeah, Then it comes to be
that the soothing light
at the end of your tunnel
was just a frieght train comin' your way"
Nicollette
03. 08. 2004
Pěkná, také mě zaujal verš
vyhrabem pohyby
ktoré som eště
nikdy nevyskúšala
díky - tip