Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCitát...citáty nemají název...
10. 08. 2004
2
0
2630
Autor
reona
"Vzdušné zámky nelze stavět z prdů"
Miroslav Huptych
_JiKo_: Z krků samozřejmě zámky stavět můžeš (doporučuju žirafí, to máš jak trámy), ale rozhodně nebudou vzdušné, bude to docela maso, navíc Ti to začne brzo hnít (teda pokud je nestavíš na Sibiři třeba)...
StvN> Kdo chtěl, pocopil, kdo nechtěl, taky pochopil ale stejně si musí rejpnout. Dík
- bohužel
ale ja jsem nic takoveho nezaskrtla, ani se mi nezobrazuje ze bych to mela zaskrtnute...to musi byt chyba...ja nikdy nezaskrtavam ze chci vaznou kritiku...
Petr_Pan: pokud vim, tak jsem o vaznou kritiku nezadala a jak jsem napsala v prologu, proste bych chtela rozsirit povedomi o tomto citatu...mam ho vydavat snad za svuj?
mám Tě v oblíbených autorech, tak se nerozčiluj - jen mi to přijde hloupé - bral bych, kdybys to napsala do prologu čehokoliv, do závěru svý úvahy, nebo tak. Je spousta citátů a Písmák by neměl bejt o opisování starejch slov ( i když... )
O vážnou kritiku se žádá tím, že ji zaškrtneš při vložení dílka, což Tys očividně udělala, tak se nezlob...
Nejsem realista a tohle je o ničem a k ničemu
(už to nechávat prostor pro vážnou kritiku pod cizím "dílkem" mi přijde dost hloupé)
pozorovatel
11. 08. 2004
ua, nevim, ja jsem realistka, nestavim je...ale kdysi davno me tento citat velmi pobavil... :o)
nojo dáávno,
to pak skoro ze všeho.
dávnovzdušnejm zámkům tip, ať si letí líp!