Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ bláta do louže
29. 09. 2000
4
1
5485
Autor
Sadaf
...sundal jsem si růžové brýle
a nasadil růžové kontaktní čočky...
1 názor
Keď sa pozrieš nabok v okuliaroch, všetko nie je ružové...ale šošovky...potom už je svet ružový na sto percent..
Miroslawek
04. 10. 2000
:o)))))))
Teda Sadaf plus Merle, to už na mě bylo fakt moc! :o))))))))))))))))))))))))))
A náhodou papouchu! Méně je někdy (no možná i často) více!!! :o)
Stínovlas: Moje zkušenost je taková, že pustím - li se do delších úvah, dopadne to jako Bezesná noc(viz Sadaf - Bezesná noc).
Délka dílka (panečku, to je slovní kombinace!!) je dle mne závislá na síle prožitku a je-li prožitek slabý, snaží se autor tyto nedostatky dohnat délkou, což často a snadno rozmnělní příběh tak dalece, že čtenář nepochopí základní myšlenku (viz. povídku "Hrát si na schovku z delfínama " od Hackmana).
Povídka nedlouhá, nicméně je v ní prožitek autora doveden k absolutní dokonalosti (alespoň dle mého soudu)
Jinak všem díky:-)))
teď to vidím, že jsem to možná napsal blbě...
..nepochopí zákl.myšlenku(viz.povídku...atd.
tak tady je to myšleno samozřejmně jako plus, veliké plus této povídky.
..teď sem se do toho zamotal..
Myslel jsem to tak, že možná kdyby Hackman tuto povídku prodlužoval, bylo by to na škodu tak velmi silnému tématu.
Trochu krátké ne? Teda mohl jsi to téma víc rozpracovat - začal jsi dobře.
tak ti nevim Sadafe, všichni na to koukaj, no!...musim ti říci, někdo by o tom musel psát román a ty to stlačíš do dvou řádku VÍC NEŽ DOBRÉ a reakce tomu odpovídají..(mimo Saxanku)