Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevýlet
02. 10. 2000
3
0
1417
Autor
Psí_mák
Poeta
za okny rychlíku
tančící stromy
sklíčené nebe
kamínky z bot
Poeta
zatoužil po smutku
vzpomněl si na zimu
chytil déšť za kapku
radost a :-)
oceán na Slunci
taneček ve větvích
jeskyně na moři
krabice knoflíků
posmutněl
... fantastické ... moc se mi to líbí ... strohé (jak jen nezávidět ?) ... TIP !!
Díky za uvítání, udělali jste mi radost, vážně! Tak já zkusím občas ještě něco (rychlíkového) vymyslet. Čili, nezapomeňte mě prosím občas navštívit, když už to máte na svědomí!
A hlavně sem chci občas dávat archív, nerychlíkový :-) , někdy veršovaný :-)) a třeba i léty vyčpělý, no a co :-))
Máš pravdu, Falko, jenže je mi to hrozná dřina, psát veršovaně tak, aby to neznělo jako dětská říkanka. No a protože Psí mák jsem hlavně pro tu radost být mezi vámi...
...jejej, a kdo že to má ta práva? :o)
Práva... no ta máš přece ty, ne? Tedy pokud jsi to vymyslel dřív než 1. září, protože jinak se považuji za autora já (dokonce jsem na těch psech ten mák i kreslila) :o)) No, možná bych ti je mohla přenechat... teda práva, ne pejsky ;o)
ač holka pacholka, vážim si, zní to pěkně a krásně odsejpá (až moc rychle, rychlíkově?) ten smutek na konci... důvěrnej... vítej :-)
*
Vykreslená nálada... mám z toho hezký pocit, takový ten příjemný smutek... i když neveršované věci moc nepíšu, mám radši, když mi slova navazují, rým působí jako připomínka, drobné sluchové dejavu... tak tohle je docela fajn.
A jinak, pacholku, psí mák - to spojení jsem si vymyslela nedávno v Praze a moc se mi líbilo... ale koukám, že práva už má někdo jiný :o)))