Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDost!
05. 09. 2004
3
0
3936
Autor
anae
už konec
s vražděním dětí!
násilnickou touhou
po moci a ovládání!
to raději svět bez mužů
pro pokojné žití
žen a dětí
s bankou spermatu
Pišta_Hufnágl
10. 12. 2004Pišta_Hufnágl
08. 12. 2004Pišta_Hufnágl
02. 12. 2004Pišta_Hufnágl
02. 12. 2004
anae: zajímalo mne, jestli se ta diskuze nějak odvíjí a ono nic. Jen jsem si přečet svoji poznámku, kterou jsem napsal pod vlivem (návštěvy Totemu) a uvědomil jsem si, že ten můj "výkřik" nedává bez kontextu smysl.
Takže:
a) diskuze na Totemu je opravdu dobrou ukázkou toho, že jsme my chlapi agresivní. (ne že by ženy nebyly - viz třeba souzená americká vojačka v Iráku)
b) překvapilo mne, proč si zvolila k tak závažnému sdělení takové hravé a pestré barvy
Jinak tvá úvaha mi připadá taková ode zdi ke zdi, tudy podle mne cesta opravdu nevede. Vede-li vůbec někudy. Viděla si Sexmisi?
je třeba na dané téma vést stálý dialog .... nakonec pod tímhle nickem se o vyjasňování vztahů občas pokouším .... muži nás
ženy neberou nejen v politice většinou dostatečně vážně
... proto i ten tragikomický obsah a barevnost
Souhlas, dialog nic nepokazí. A zcela jistě něco posune apoň v některých hlavách někam dál. Akorát se bojím, že globálně tohle opravdu nemá jiné řešení, než nějakou "válku světů" následovanou úplně jiným uspořádáním světa (jestli mi rozumíš). Chmurná vize? Zářivá vize? Nevím.
Krásnoočko
06. 09. 2004Krásnoočko
06. 09. 2004Krásnoočko
06. 09. 2004Krásnoočko
06. 09. 2004Krásnoočko
05. 09. 2004
Vím, že to nejde! Jen rozčilená úvaha z říše fantazie. Mocenská (valnou většinou mužská) politika mnoha států nebo militantních organizací je ale zcestná!
Krásnoočko
05. 09. 2004
K. jen jsem trochu rýpla do vosího hnízda - jinde mě už cupujou (totem), jen se opět přesvědčuji, jak jsou muži útoční. Hned sahají po nadávkách .... jak skvostně primitivní! :-)
Krásnoočko
05. 09. 2004
Nebyl jsem poslední dobou tam, kde se lidé dívají na TV a čtou noviny... takže jsem to až dnes odpoledne všechno doháněl přes internet... ale četl jsem tam i o mužích v uniformách a se slzami v očích...
Jsem zděšen tím, co se tam stalo... !!!
Jsem zděšen tím, co se poslední léta děje... na mnoha místech této planety... Jenže ve Tvé výzvě není zděšení...a zloba namířená proti viníkům... ale proti všem, kteří jsou stejného pohlaví... Připadá mi, že při této příležitosti... je další dělení lidstva přinejmenším nevhodné…
Já bych ten problém viděl naprosto obráceně… jsme přece všichni lidé… stejně jako Ti, kteří onu školu přepadli… i ti, kteří tam ty děti svým chováním vystavili smrtelnému nebezpeční… a mezi nimi byly přece i ženy… jestli se nemýlím…
Já bych… být Tebou kladl otázku… která by zněla… Co dělají matky, manželky, sestry, dcery a přítelkyně mužů, kteří se (co svět světem stojí) malují válečnými barvami a berou do ruky zbraně určené k vraždění…? Myslíš, že to je jenom vina všech válečníků…(?)… že se nenajdou v jejich okolí ženy, které zbožňují jejich svaly a jejich drsnou povahu… jejich zbraně a mistrovství s jakým s nimi zacházejí…(?)… že se nenajdou matky, které vtisknou svým synům do ruky zbraň a řeknou jim: „Jdi!“…? Bylas někdy na nějakém zápasu v boxu…? Je to dost surový sport… nemyslíš…?( Chodí tam mnoho žen…!)
(…ale mám i jednu technickou… jak bys chtěla zajistit, aby se z té „Tvé“ banky rodila jen samá děvčata…???)
Tip Ti ale stejně dám… za odvahu… něco(!) dělat…!!! Protože něco!!! dělat by se skutečně již mělo…
T*