Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠachová partie
08. 09. 2004
2
0
4936
Autor
_Rebelka11
Teď právě šachovou partii jsem rozehrála,
měl´s při mě stát, i já bych při tobě stála.
Na každý tvůj tah já měla odpověď,
tak proč se to stalo, proč nemůžu to vzít zpět?
Každý den vzpomínám a srdce mi buší,
lidi, pomozte........ Copak jste hluší?
Koním také vlají hřívy při divokém běhu,
není mi do smíchu, není mi do zpěvu...
Jen ty jsi mi chtěl dát mat,
tak proč teď musím tu sama stát?
_Rebelka11
07. 11. 2005_Rebelka11
24. 10. 2005_Rebelka11
21. 10. 2005
ale prohrávat je taky dobrý, kdybys furt vyhrávala, nakonec by tě prohra stejně srazila brutálně na kolena :-) takhle tě to nemůže tolik překvapit...
ježiš jak já miluju šachy - jsou jako život... je vidět, že v tomhle jsme zajedno...
_Rebelka11
08. 09. 2005_Rebelka11
09. 09. 2004
Zdá se, že´s Ty jemu dala mat,
když sama jsi zůstala stát :)
Sice sama, ne však slabá
píšeš o tom referát........
basnicka to pekna, i ked na tip odo mna este mas co dohanat:) ale nic v zlom a rada si precitam dalsie:)
_Rebelka11
08. 09. 2004_Rebelka11
08. 09. 2004
juj no tak to ja velmi dobre poznam, stare dobre rymovacky...dolezite an tom je to ( a to si cenim viac ako cakanie na tipy a uznanie) ze to semproste clovek bachne a ja mozem pekne krasne citat tie uprimne city.. pretoze len tie naozajstne basne - citovky stoja za to:) a tak mas u mna plus:)
_Rebelka11
08. 09. 2004
to vyzera slubne:) len tak dalej! sem tam mi tie rymy vadia mozno by si mohla skusit spravit nieco miesane... ale uz som tisko, lebo uz tu kazdeho prehovaram, aby nerymoval:)
_Rebelka11
08. 09. 2004Sn_vojáček
08. 09. 2004
neni to spatne, jen nektere casti mi nedavaji moc smyslu, ale to muze byt mou malou predstavivosti. nicmene aspon jedna vec: jaky ma smysl "Koním také vlají hřívy při divokém běhu," v dnem kontextu?