Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZlomení vazu
16. 09. 2004
2
1
5400
Autor
Elanor
Já vím, že když člověk skočí z několika metrů zlomí si vaz...
Občas stačí i jeden...
Ale o to nejde, zajímalo by mě kolik metrů je třeba na zlomení mysli...
1 názor
toš při dobré léčbě se to spraví a mysl je zas OK
vím to že to tak funguje jen se musí najít lidi, co chtějí tu zlomenou mysl zase spravit!
Já ale hledam lidi co ji chteji nebo umeji zlomit.. o to mi jde. zlomit mysl je umeni...
že jí to nikdo něřekl, aby zmrzla?
Proč mudí z toho bejt nějaký poučení??? nemám ráda mravoučný a podobný txt, připomínají mi jednu paní učitelku ze školní družiny :p říkala mi MIRENKO!! (měla paruku a já z´ní noční můry) a taky hrozně prskala a slintala ale i když prskala v zimě tak to nidky neomrzlo, takže se opět dostáváme k tekoucí vodě, která má 4°C, takže nemrzne...
Jak jsem na to přišel? To je osobní zkušenost :-)
Kdo řekl vodě aby tekla, to mě ani tak nezajímá - většinou jsem to já sám. Ale kdo jí proboha řekl aby zmrzla? :-)
myslím si že většiny vody nezamrzne ...ne tekoucí, to nejde ta si udržuje konstatní 4°C...
Vůbec, já to myslím vážně...koukam na svet ocima pětiletého dítěte a zajímá mě jak mi to, vy, dospělí vysvětlíte....
Mysl se neláme...kdyby třeba charakter, duši, víru nebo něco takovýho, ale zlomit si mysl je vážně trochu kravina :o)
Mno podívám se dál...
Litochowitz
16. 09. 2004
Alimira: no kdybych změžila těch 33 cm dovnitř, tak zjistím že už jsem venku na druhé straně.. :o
Hmpf... to bude nejspíš totálně subjektivní, někomu stačí připínáček něčeho negativního, na někoho aby bral člověk krumpáč :).
aha, mě to připadalo divné:)))
Sid: no já jsem krychle ze skla, takže na mě stačí ten rumpáč:)