Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehořící
Výběr: sleeping_beauty
20. 09. 2004
3
0
5670
Autor
hippiesanda
panenko
s hořícíma
nafialovělejma
vlasama/tvářema/očima
víš
že jsi
znovuzrozená
z lůna chobotnice
která tě teď
obepíná
a zauzlovává
do pravidelnejch
pravo-úhlejch
kruhů
a nenechává tě
dýchat
smíchaný moře&oceán&nebe&vlak
rozpouštíš se
a měníš
v letadlo
Uletíš si
a mě tady
necháš?
hippiesanda
29. 11. 2004Miroslawek
29. 09. 2004hippiesanda
29. 09. 2004
Kdyby ses zbavila těch příšerných manýrů - ty andy a lomítka a tak. Vykroč kousek dopředu. Tohle je odžité a trapně okoukané.
Jinak báseň je sdělná - ne, že ne - a malounko si připouštím, že se mi může i líbit - hlavně ta pasáž s chobotnicí - letadlo už je celkově slabší - navozuje takovou tu představu - všichni jsou blázni, jen já jsem letadlo. :-)
hippiesanda
29. 09. 2004Asketic_Melon
29. 09. 2004hippiesanda
29. 09. 2004Asketic_Melon
21. 09. 2004hippiesanda
21. 09. 2004
Melone, myslíš, že básnička musí obsahovat nějaké faktografické sdělení? Mně stačí, když ve mne její slova vyvolají nějakou náladu, a to se téhle povedlo.
Asketic_Melon
20. 09. 2004hippiesanda
20. 09. 2004
hippie ... nejdu kritizovat dílko, nezlob se, enem by chtěl podotkonout směrem k Asketic_Melonovi, že v celé básni není jediné přirovnání. Chce to se orientovat v pojmech (a mimo jiné i souvislostech), když je jimi vedena kritika, všiml jsem si i Tvé (A_M) poněkud podivné poznámky u mého díla. Takže to není jediný případ.
hippiesanda
20. 09. 2004
Lidi, tohleto tady zůstalo bez tipu??? Vždyť je to nádherná poezie!
Hned napravím.