Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSvicka
26. 09. 2004
8
0
6579
Autor
Mila_cik
Na stole hoří
s
v
í
č
k
a
V
Í
T
R
Ticho,
klid a
černá tma.
podezdívka
07. 02. 2005Andřich_Nepojal
16. 11. 2004
Jajoch: :-D Neboj se snad nezpychnu..to bych nerada..:-)
Moooooc moooc děkuji...i když si vlastně nechtěl..o to víc mě potešil...:-)
Tím jsi mi připomněla, že mám ve svých zásobách něco obdobně grafickýho. Budu to sem muset dát...:-) Nedám tip, ale jenom pro to, že už jsi ode mě dneska dostala dva a nemůžeme Tě tu přechválit, abys nezpychla a už třeba nepsala, že? Ale na druhou stranu, za takovej geniální nápad...zatrsakr, ať mě...tip!:-)
Jaxe nám to tady hezky rozjelo, hmm?:)
Možná že se mi to trošku dostalo pod kůži, nevim, tak nějak na to nahlížím asi jinak než poprvé, možná sem nyní v jiné náladě nebo tak.. každopádně díkas za avízo..
řekla bych, že vše by mělo mít význam
zkrátka v tom nevidím nic novýho, jde jen o grafický popis, jaký ti může napsat každý
zajímavá hříčka.. :o)
mě se líbí.. je v ní taková lehkost..
a jednoduchost.. :o)
v jednoduchosti je krasa. jenom moc nemusim takhle prehnane "graficke" vyjadreni. chvilku mi trvalo, nez jsem pochopil co znamenaji ty pismenka uprostred ;)
_Gew_ :svíčka - tvar svíčka..:-)
vítr - vítr fouká proto tak rozházené..
To jenom pro ujištění...-)
mila_cik: ja to chapu, jenom to moc nemusim, tak nejak mi to pripada jako podcenovani ctenaru...
Fou: Díky..
_Gew_ : Aha..tak to sem neměla v úmyslu!
vesuvanka: Díky..:-)
Think: Co se dá dělat...kam to vede? Pro potěšení duše...například. Copak to musí mít nějaký význam??