Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMořská panna
26. 09. 2004
6
0
6245
Autor
Mila_cik
Rozbouřené vlny tříští se o skály,
mořské panny, z perel pletou si korály.
Slunce loučí se s dnešním dnem,
tak jako včera, i kdes mizí za mořem.
Zvolna zapadá a jako by se na nás smálo,
ještě před chvílí, do tváří nás hřálo.
Poslední paprsky hladinu krásně zbarvují,
minuta za minutou, stále se nám vzdalují.
Červánky mapují celé širé nebe
a já? Ve svém náručí mám tebe!
Andřich_Nepojal
16. 11. 2004
Vlny, slunce červánky, barvy skoro na epileptickej záchvat minus zbarvují-vzdalují = sečteno podtrženo...asi tak tip.:-)
Další Tvoje krásná.... Malá mořská víla, která nachází svého prince....
To je moc prima a dávám TIP
Garth: Jee děkuji za přání..a ttu chybičku vloudilou zkusím najít..:-) Neboj ..
Musím souhlasit se synáčkem.
Vše je konstantní, ale něco se přece jen změnilo, je to tam relativně srozumitelně vyjádřeno.
Tip Ti nemohu dát už jen pro chyby v prologu, ale doufám že Ti nový vztah přinese spoustu hezkých chvil. Neseď u počítače a jdi s princem poznávat krásy podzimu. :)
Právě naopak... konec mi připadá originální... pro celý svět slunce zapadá... jen pro tu malou vílu ne... má "slunce" ve svém náručí... Od této chvíle se pro ni (přece) změnil svět…!!!
T*
synáček: Přesně tak...:-) Výborný postřeh...:-) A děkuji za Tip a milá slůvka
červánky: jej děkuji...to vypaá jako bych si šplhla..:-D
Ne dělám si srandu díky moc
mno :) tak nejak nic moc. takove hodne jednoduche. ani jako blbustka mi to nejak nesedi...
_Gew_: jo jednoduchý to je..:-) to máš pravdu..:-)Co se dá dělat...ne blbůstka, tak já nevím...