Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKam táhnou lumíci?
02. 10. 2004
6
0
5450
Autor
Jajoch
(Kam táhnou lumíci?)
Listy - rodné sestry květů
padají ze stromů.
Je podzim. Barevné variace všemožných nemožných listů vyvolávají
epileptické záchvaty
Někomu... ale to je jedno. Asi
(Ale kam táhnou lumíci?)
Domů... domů
jdeme spolu
já a ty
Ale kam, sakra,
(kam táhnou lumíci?)
kam doopravdy jdeme?
Ke konci, k záhubě,
ke smrti bezejmenné.
Ale ještě předtím,
- jakožto lidé -
dáme si po hubě.
A to všechno proto,
že nevíme
(kam táhnou lumíci?)
nic.
Moc dobrý, povedený, hlavně ta část se záchvaty a celkově to dobře vyzní :o)t*
Mě se jeví dobrá, námětem i technicky. Zatím, co jsem četla, tak mě nejvíc zaujala. Takže t :o)
Hip_Zdenda
02. 10. 2004
I jeden směr je občas až až! :-) Docela se tady tomu kolotoči kolem divím - ono to není až tak dobrý, spíš průměr, hledání se, už v tom jak je to poskládaný - prvně vyloženě volný verš, pak najednou jakési pochybné rýmy, vše ústící do jednoduchého, pohodlného konce...ale vidíš, co dělá jedna věta od Kainara? :-)
Hip_Zdenda
02. 10. 2004
No...podle mě je kritika to nejlepší, co může být, chce-li se člověk zlepšit. Když Ti každej vokolo předkládá, jak je to všechno dobrý a skvělý a jak seš nejlepší a tak, tak je to vo ničem, neboť to maximálně stoupne do hlavy. Není nad to, když člověk zabředne do bahna...protože když se z něho dostane, už na stejný místo nevkročí. Nicméně chvála potěší...i když zrovna u tohohle mě překvapila. Myslím si, že tady mám i lepší věci...:-)