Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVýtah
Autor
Wendy_Andy
řeklo by se VÝTAH.
Výtah-pro většinu lidí jen zpříjemnění života
-velký, malý, ztísněný, páternoster,....
- pro někoho zhmotnění klaustrofobie
-pro někoho spása
-a pro mě?????????
VÝTAH-to už není jenom slovo, pro mě ne. Nečekala bych, že budu tím, kdo ho bude uctívat a myslet na něj, kdy to jen půjde.
Jak je možný, že tak obyčejná věc se pro vás stane tak důležitou? Nejspíš se toho mnoho musí stát, něco neobyčejného,ano to musí..
A ono to možná vlastně neobyčejné není. Jen pocit, že těch pár pater jedete s někým, kdo vám stojí za zády, dýchá vám na krk tak, že vámi projíždí mráz, pak vás otočí k sobě a dotkne se vás a vy myslíte, že se vám rozskočí hlava tím, jak vám to dělá dobře A pak... Kdo ví?????
Možná to nezůstane jen u doteku, ale jisté je, že jakmile to posvátné místo opustíte, je po všem.
Vy si říkáte proč? Proč já? Proč právě tam? Proč právě on?
A když se potkáte jen se na sebe díváte, ale jakmile nastoupíte do výtahu, tak se proměníte, stojíte, dýcháte a čekáte... A co přijde?