Som puritanka odjakziva, ak si si nevsimol. :-)
Ten gdo sleduje moji tvorbu nemuze byt neco tak odpudiveho jako je puritan :-)
A ja reku nemas predsudky... :-)
Toto uz nebudem citat, to je dielko namierene proti zenam, lebo hovori o tretej dierke a nie stvrtej. ;-)
papouch: odvozeno od angl. check (it out)!
maia: od kdy ses dala na puritanstvi? :-P
pro vsechny: jestli vas bavi tyhle mimourovnovy feministicky vtipy tak zcheckujte jeste dilko Augen Auf!!! tam jsem si dovolil neco z hujerovi zahradky...
co je to zcheckovat ??!?
Má to něco společnýho se zfackováním?? (
?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!**
Mě to teda příde ohromně nápaditý:) Zrovna krmim jedno škvrně na sedačce vedle PC a to si každou chvíli vyhrně brindák i tričko a duchaplně prohlásí: "PUPU!" směřujíc lžickou k té třetí dírce.
Nápadná podobnost:)
;)poviem ho vsetkym feministkam ;)
maia: at pocitam jak pocitam vychazi mi treti... jestli si to na sobe zkousela a vychazi ti neco jineho taxe na tobe asi priroda podepsala vic nez je zdravo :))))
My, ked sme boli v puberte, tak sme dospeli k poznaniu, ze mame ritny otvor, vchod do vaginy, mocovu ruru - takze to tu tri. Kde mas ten pupicek?
maia: boha jeho ty si detailistka...
Ja som kedysi chodila na zdravotnu skolu, okrem ineho.:-)
já to vim, je to tamto mezi těma (. )( .) a tamtím *
:-)
maia: to si pis ze mam, precti si ho...prave jsem ho doplnil pod torzo anticke bohyne
Maxime: kdyz reknes "male gulate" nikdo si to nemuze splest s zenskym mozkem ne? Hale slysel jsem dobrej for ale nerikej to feministkam!!!: Operovali takhle jednu zenu. Otevreli ji lebku, a jediny co videli byl tenkej dratek prochazejici mozkovnou. Tak ho prestrihli a..........................................................................
..............................................................................................
....................................................................UPADLI JI USI !!!
Si si isty, ze tretia dierka? :-)
je to to velmi male gulate (nemyslim mozog teraz) tam vyssie od toho maleho chlpateho
Mas k tomu aj nejaky manual? :-)