Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVelký bratr
15. 10. 2004
0
1
1678
Autor
Farinelli
Velký bratr tě sleduje
velké péro masíruje
masíruje péro
na způsobů stero
Velký bratr stříká
to je erotika!
Do kýblíka, džberu
zatímco já seru
1 názor
Jojjo. To to jest dílo bohémsky germánéý. Bohémské v onu chvíli a germánské v barbarství, že ani kousek oddychu na onom místě.
Narvah: tak si tam rozhodně zajdi! je tam moc příjemné posezení (no... horší záchody než tam už jsem dlouho neviděl...:-) až tam budeš, můžeš třeba něco připsat...:-)
také se pohybuji na ffup, ale ne v popsaných prostorách... spojovat orwelovu vizi s pérem, no nevím...
...ale jako sociolingv. fen. na katedře romanistiky je to legrační :)
blbost to sice, ale na druhou stranu je to i úžasný sociolingvistický fenomén, zejména vzhledem k výše popsanému způsobu vzniku. asi ne náhodou se ono místo nachází na katedře romanistiky FF UP, ale je společné také pro katedry bohemistiky a germanistiky.
No na ten záchod to dozajista patří a obávam se že nikam jinam.
Příde mi to jak totální blbost. A i to to taky je.
Mě to pobavilo, když je člověk na záchodě moc dlouho, musí něco číst, ne? :-)