Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMůj manifest
07. 11. 2004
2
0
2637
Autor
Barny
Co prý tvořím za humus
dyt to nemá žádný rytmus,
verše jen tak sporadicky
píšu dílka od srdíčka, z duše
,pravopis je zbytečnost
rytmus, verše jak by smet
do koše to smetu hned
já nechci revoltovat, s kritiky se prát
však píšu co cítím a přesně tak
když v pocitech nejsou rýmy
tak proč je tam uměle cpát?
mnozí mi to kritizují což mě třeba mrzí
však nemůžu se změnit to by ani nešlo
at věříte nebo ne některým se dílka líbí
je jich málo, ale jsou , což potěší duši mou
to sem vám chtěl jenom říci
tak zatím čus du zakouřit si………
no, jsem v rozpacích. Nechcu být ta zlá, kdo konstatuje, že rýmy tam nejsou...
ale na druhou stranu je v tom velká část pravdy, radši se sem tam na rýmy vykašlat a na kritiky kolikrát též. Myslím, že s upřímností a jednáním narovinu a nekecáním o růžové lásce a světovém míru dojdeš stejně dál. Tak směle do toho a půl je hotovo.
ROWENNA: já, ale sděluju, a pokud někdo tu sdělení nepochopí je to jeho problém:-))))))
SANELMA: však já také netvrdím že jsou:-))
Mhmm, kritici zřejmě měli pravdu, když ti vytýkali to, co popisuješ. To, že píšeš "ze srdíčka" je sice fajn, ale taky bys ještě mohl něco sdělovat. :-)
Barny: no uvidíme...možná casem neco stvorime :o) zatim se měj fajn..
tehotnej_hroch
07. 11. 2004Zlý_wětry_vod_řeky
07. 11. 2004
ysalmiri: to je supr, že v tom nejsem sám. Mohli bysme založit nějajoku literární skupinu, napsat almanach nebo tak něco:-)))))))
ysalmiri: to je supr, že v tom nejsem sám. Mohli bysme založit nějajoku literární skupinu, napsat almanach nebo tak něco:-)))))))