Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyznání
14. 11. 2004
1
0
3046
Autor
Morphy
Miluju vážky, šídla i moly,
a taky srážky, hory a doly,
miluju moře, řeky a tůně,
miluju toho, co nosíš v lůně.
Miluju tanky, rakety, děla,
i všechny války, kdyžs to tak chtěla,
miluju knihy vázané v kůži,
miluju kytky, jenom ne růži.
Miluju lásku, pokoj a klid,
tvou ranní vůni, co musím mít,
miluju krávy, kočky a psy,
miluju tebe, protože jsi.
Vyloženě vynucené rýmy tam nenacházím. Pokud jde o naivní téma, to mi nevadí. Pokud jde o to, že to postrádá momenty k hlubšímu zamyšlení, to mi taky nevadí.
Nicméně, u naivní básničky ve vázaném verši bych očekával ještě trochu dopilovanější formu.
Trochu mě zaráží druhá strofa (co se týče obsahu).
Celkově to má onaký říkankoidní nádech, ale netvrdím, že to je nutně špatně.
Osobně ji hodnotím lehkým nadprůměrem
Je mi to trochu žinantní u takovéto poesie, ale musím říct, že ty rýmy jsou hrozné - navíc z nich přímo čpí, že některá slova tam jsou jen a jen pro rým, to je špatně.
(příště avi)
Například všechny ty výčty. Miluješ svět takový, jaký je. Fajn. Ale výčtem to nikdy nepostihneš.
To máš pravdu, Dero, jenže tak už to i v básních bývá, že jsou pokaždé jiné. Jednou naivní, podruhé hlubokomyslné, že musíš vysvětlovat o co jde. Tahle je prostě naivní, jen aby se dobře četla. Hlubší kritiky fakt postrádají smysl.
Pravda, proto mě zarazila noticka "Autor u tohoto díla stojí o hlubší kritiku" ...
Miluju lásku, pokoj a klid,
tvou ranní vůni, co musím mít, - pěkné
mně se to líbí - T*
nejsem original,ale taky musím říct,že si myslím to co Dero...někdy jindy snad:)))