Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDen bez sexu
19. 10. 2000
5
0
5944
Autor
racek
Jak ke dni bez sexu
zaujmout konstruktivní postoj?
Snad slovy:
sexuální prostoj.
Miroslawek
08. 01. 2001
Kdybys znal nejake kouzlo, jak takovy neprozit, podel se se mnou a ostatnimi, Carodeji.
Inu, pokud nejsem fyzicky oddělen od dotyčné partnerky, v podstatě nehrozí, že bychom spolu měli den bez sexu, pokud se tomu tedy nebrání ona či nějaké urgentní zdravotní potíže......
MaxipesFik28
19. 10. 2000
racku ty si muj....si Tě celýho vytisknu a budu ukazovat Tvoje věci lidem, kteří jsou pořád na.........!!!
Hezký den:-))))
Rozbor:
Jak ke dni bez sexu Jedná se o jakýkoli den v týdnu kromě středy
zaujmout konstruktivní postoj? Konstruktivismus se vyznačuje spojením oceli, skla a betonu. Jedná se tedy o ocelově pevný (nehybný), vyvýšeně povýšený (jakoby s betonovým podstavcem) postoj se skelným pohledem (podobně jako Libuše)
Snad slovy: Kardinální otázka pointy, která vzývá pointu v odpovědi, ale i mírnou nejistotu zda odpověď je pravdivá
sexuální prostoj. Prostoj odvozen od prostát celý den, jednoznačně se tedy jedná o celodenní erekci.
Obsahem celé básně je Hamletovské onanovat či neonanovat?
:-)
Ale to se tyka i zen, nad...nejsou jen muzi...Nebo mate, panove a damy, jiny nazor?
Racek ach vy feministi :-))))) jasně, že jsou i ženy, je to legrace. Tak se u/zasměj:-)
Racek: tvé blbůstky jsou osvěžením v záplavě děl
_JiKo_: tvá kritka taktéž :-)