Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDva roky živého Xychtu
19. 11. 2004
0
0
4140
Autor
ashentree
Je to k nevíře, ale neskutečné 2 roky uplynuly od prvního živého
vystoupení Xychtů v klubu Kashmir v Brně. Od té doby členům kapely spoustu věcí
přibylo i ubylo (tituly, vlasy, lásky, nemoci, letokruhy, litry alkoholu v kostech, apod. ;))
Jak to s námi po těch dvou letech vypadá se ostatně můžete přijít přesvědčit na koncert ve středu 1.12. do brněnského klubu MV, Kounicova 20/22, kde od 19:30 můžete svlažit své krky chmelovým nápojem či jiným druhem čaje ;) a postupně nechat zahltit své slechy ponuře se xychtícími výtvory naší možná jen zdánlivě bezbřehé hudební fantazie.
Shrnuto nejdůležitější:
Kde: MV music club, Kounicova 20/22, Brno
Kdy: 1.12., vstup od 19:30
Za co: 30,-
Těšíme se i na písmactvo!
xychty.wz.cz
Jak to s námi po těch dvou letech vypadá se ostatně můžete přijít přesvědčit na koncert ve středu 1.12. do brněnského klubu MV, Kounicova 20/22, kde od 19:30 můžete svlažit své krky chmelovým nápojem či jiným druhem čaje ;) a postupně nechat zahltit své slechy ponuře se xychtícími výtvory naší možná jen zdánlivě bezbřehé hudební fantazie.
Shrnuto nejdůležitější:
Kde: MV music club, Kounicova 20/22, Brno
Kdy: 1.12., vstup od 19:30
Za co: 30,-
Těšíme se i na písmactvo!
xychty.wz.cz
Odborné zařazení stylu provedl papouch, za propůjčení nesmrtelného hesla na tento, a případně další plakáty, dík! ;)
tehotnej_hroch
07. 12. 2004
Fúúúúúúúúj - hmyzák - ani maličko se mi ten plakát nelíbí !! :-(
.. :-)
máš u nás drobnost, papí, esi teda tou vosou nepohrdls ;) doufám, že se zobrazilo tam nahoře :-) napadlo to zas bráchy...je děsně perversní :-)
tehotnej_hroch
22. 11. 2004
bychom to všecko měli nějak jasanově oslavit, byť ty čísla máme takový složitý teďka :) ale to prvočíslo je moc fajn! dýchá to takovou silou, že Tě nemůže nic jinýho dělit než ty sama sebe...já to teď budu muset řešit s devítkou a trojkou, mě budou rozkládat, potvory...;)
Navždy_Tvůj
20. 11. 2004
jééé:-((proč je to v tom brně dycky středa nebo ňákej jinej blbej den?
mimochodem,nedlužim Ti ňákou zprávu?poslední dobou mám pocit že dlužim zprávu...
vím, pro nebrňáky problém :(
těžko se hledá volnej termín v klubu, kde člověk nemusí platit nájem za akci...proto se moc nedá vybírat...ale pro sobotňáky taky ještě něco bude určitě ;)
tohle jsme chtěli fakt udělat kolem těch narozek, tak to vyšlo takhle...
nedlužíš mi nic, holko, aspoň pokud vím :-)
ale jestli jakože něco, jako že jo,
tak sem s tím teda! (nebudu protestovat :-))
a dík, že ses stavila!
Morasten> Tak pak můžem jet spolu .. :-)
Rád bych přijel, ale - středa je opravdu nemyslitelná - zvlášť s mejma známkama + když už budu v prosinci ty dvy dny doma & vůbec - už se těším na sobotnější akci .. :-)