Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePíseň - Narozeninová píseň pro Sk8ergirl
26. 11. 2004
6
0
9309
Autor
JiKo
Sk8ergirl bude mít narozeniny a dostane konečně občanku tak tahle píseň je pro ni. Je kratičká, ale snad poteší :-)
http://jiko.webmagazin.cz/sk8ergirl.mp3
další mé věci jsou na http://jiko.webmagazin.cz
Tisková oprava: Jablkům mě svým falešným prohlášením zmátl. Takže Sk8ergirl nebude mít teď 15 ale již 16té narozeniny, což lze lehce zjistit kouknutím do jejího infa :))
Tímpádem a vzhledem k textu, který s tím souvisí, jí píseň věnuju k těm loňskejm narozkám :-)))
tak jsem tu na prohlídce tvých songů...já spíš žhavim inline brusle na Ladronce, ale to je pouhá asociace :)) ten konec je úplně dojemnej...
už jste svoji ? ( narážka na ticket od mamky :)
tak pá jdu dál
no drsný, sympatyčny že hraješ stejně blbě jak někdo koho
se nebudu jmenovat:o)))
jdu si poslechnout další songy
slunicko85
05. 12. 2004cekanka_ucekana
29. 11. 2004
sk8 tak to že děkuju, jak chválí mamka můžu se o teve ucházet coby ženich :)))
dismorphia
27. 11. 2004dismorphia
27. 11. 2004
_JiKo_: Děkuju :-)...jen přemýšlím, zda jablkům vážně žije v tom přesvědčení, anebo to napsal ze srandy :o)
To nevim, ale já žiju v přesvědčení, že sem to slyšel už na srazu... :-)
Swan: To sou jen 3 měsíce!!! :)))
Crae a ty máš kdy?:))
ps All: to sem zvědav co dostanu já ;-)
Pišta_Hufnágl
26. 11. 2004
Ježíš ty seš kotě :o)))...to je úžasný...nastav tvář....mlask :-) (což byla pusa, nikoli facka)
btw, ale s tím věkem mě štvete :o)
jé doprčic to já nevěděl.... teď abych to předělal co? Anebo to věnuju rok zpátky :)))
Neva?
ty jsi kouzelnej človíček, JiKo...:-)
*
sk8ergirl...všechno nejlepší, holka..:-)
Craerassy: Děkuju :o)
_JiKo_: Zlatíčko, mohl bys to s tím věkem někam tam písnout :)?