Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePětiminutová básnička na fernet
21. 10. 2000
3
0
5182
Autor
racek
Pětiminutová básnička na fernet
/Martině/
Vodník je zruinován:
živnost měl v rozkvětu.
Teď jeho dušičky stoupají
k hladině
v Martiny fernetu.
/únor 1998 v hospodě Spectrum v Křižíkově ulici/
Kdybych chtěl pročítat Písmáka s čistou hlavou,tak by to bylo taky dvakrát ročně.Z toho důvodu jsem byl trochu hubatej.
Četl jsem o tvých povídkách(nevím přesně kde),že mají uťatý konce.Je to hodně cítit v tom povídání o koníkovi-děj se několikrát nečekaně zvrtne a až je to v nejlepším,tak šlus.Mě se to dobře radí,na takový povídky nemám.
rytmus sedí perfektně, akorát je matoucí, že to stoupají je na třetím řádku a ne na čtvrtém. za myšlenku *
Miroslawek
08. 01. 2001
Vojtek: přeposlední řádek může bejt jak chce dlouhej, s ničím totiž nesouvisí... kromě toho je to normální daktyl (jako celej zbytek básničky).
PS: jde to, ale dře to...
Merle, ty prostě nepřipustíš novátorskou formu veršů, což? :o)
(jinak máš pravdu, no... ale jde to i takhle, ne?)
PS: ale sedět musí přece rýmové řádky... koukni se na to znova a přehodnoť svůj scestnej a nepodloženej názor ;-))))
Merle??? JiKo???
Jaktože se vám ten rytmus nezdá? Co jste pili? :o)
Vždyť je v pořádku. Přestože první dva řádky mají jiný rytmus, než druhé dva, ale zase JiKo, trvat na tom, aby to mělo stejně slabik - každý řádek? Proč? Stačí po dvou. Nech autorce svobodu.
Takže opět Ť. :o)
kdyby se to Martiny vynechalo, bylo by to skvělý...
BTW: právě jsem tě zase přistihl při čtyřech básničkách denně... abych planě nevyhrožoval, budu zbytek po téhle ignorovat
Nedokonalé protože posl dva řádky rozbíjejí rytmus který je u takhle malého dílka základ