Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHeslo dospělých skautíků
21. 10. 2000
6
0
10211
Autor
racek
Heslo dospělých skautíků
BUĎ PŘIPRAVEN!,
toť správných mužů heslo.
Kde není postel,
tam nám stačí křeslo!!!
/19.10.2000/
A my zase potrénujeme, abychom Tě stále uměli - a stále lépe - potěšit :-))
Wopi: Kdybych věděla, JAK umíš vždycky potěšit, ukrátila bych Ti třasy už pradávno. :-) Vám všem. Naráz. Ježiš, já si snad skáknu pro činky a potrénuju.
Viktor_Čistič
14. 11. 2001
Dej si třeba slovnik.seznam.cz, zadej cacca a navol z italštiny do češtiny...
Rozhodně jsem nemyslel, že jsi káča, stejně jako Tys nemyslela, že jsi dúra.
Pochop, co se děje za dívčími přivřenými víčky, je záhadou leda pro poety. Popravdě se tam odvíjí prd. A to eště pomalu. :-/
Sem, PetřeVipe, stípla Sticha do slabin a ne a ne promluvit. Furt tvrdí, že je profesor mgr. Horák z Curyšské diecéze. :-(
Racek dí pravdu, připomíná mi to jeden pár let starý zážitek na křesle (gauč byl příliš škaredý a rozvrzaný).
Jinak mám též rád nechtě, bytě, totě,
zvlášť když je vyřkne sympatické kotě :-))
Racek dí pravdu, připomíná mi to jeden pár let starý zážitek na křesle (gauč byl příliš škaredý a rozvrzaný).
Jinak mám též rád nechtě, bytě, totě,
zvlášť když je vyřkne sympatické kotě :-))
3lobite: ale já ho nějak nemám rád, no...
Bez: právě, že už ho používal Neruda. je to tvar v úpadku, čeština se vyvíjí dál. např. takový Stich by ti o tom určitě řekl víc;-)))
Viktor_Čistič
12. 10. 2001Monty_Python
12. 10. 2001
A co my odkvetlý světlušky?
Z kterých se nestaly letušky,
bloumáme dodneška zahradou,
zavděk bereme i lebedou.
Nemámeť, chudičké skautice,
zač vybaviti si světnice. :-(
Viktor_Čistič
08. 10. 2001Bezejmenny
29. 08. 2001Miroslawek
08. 01. 2001
Ach ne!
Ne, je to jedno, doufám, žes to nebral moc vážně, to by mě mrzelo:-)
Já nevím - přijde mi to jako klišé! Strašný klišé, který se používá tuny let...
Petr: Hele, že máš alergii na jedno slovo, za to my nemůžem. Toť sedí jak děcko na nočníku!!!
(Ť)
(protože je to takové ze života... :o)
jako bojovej pokřik je to dobrý, jinak jsem zásadně proti tomu, aby se používal výraz "toť" brrr, z toho mi naskakuje husina.
Proč ne? Mohla jsem napsat TO, ale to by nebylo tak vhodne. Predstavi si to heslo vysite na nejakem starem skautskem nebo sokolskem praporu. Tam by tot bylo.