Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFaktoriály
26. 11. 2004
6
0
3053
Autor
Aleya
Drahý, nezakončuj svá slova
faktoriály
je jich pak zbytečně
mnoho vlezou mi do úst a
nosních dírek a očí a taky do
střevíců
Tam se promění
v malinké jadeitové kamínky
Jsou krásné, ale
tlačí
Je ticho a proto smíš šeptat.
Tak to zdravím kolegu (teď tě asi urážím %>)...). A co básně, překládáš?
Té mp3 se už nedočkáš, z toho serveru mi ji nějak vymazali a na disku už ji nemám:(. Ale něco si můžeš poslechnout na http://aleya.mysteria.cz ;).
Zase jsi mě nepochopil - vůbec teď nemluvím o psaní v angličtině, ale o tom, že hodně věcí, které by v angličtině zněly úplně normálně, zní v češtině hloupě nebo trapně, hlavně když je řekneš. Vím o čem mluvím, překládala jsem už pár sexuálních scén :)).
Bylo to myšleno trochu jinak - těmi slovy jsem nemyslela výtky, mohla to být i hezká slova - ovšem vyřčená příliš nahlas, až zněla skoro hloupě...to je ten problém češtiny...rozumíš:)?
ten název je tam trochu divný, asi to myslíš jen jako "!" hádám
jinak souhlasím s ysalamiri, člověk si v tom něco najde
*
ano, myslím to jako "!" a taky že se pak ta slova množí...aspoň tak mi to přijde, když se někdy mluví zbytečně nahlas.
+oběma díky:)
:))
ale asi se tam dostala nula pod zlomkovou čáru... tak proto ty kamínky!!
katy, ta nula pod zlomkovou čárou, to zní sakra smyslně...to bude tím nekonečnem, do které to fičí...