Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOsude
28. 11. 2004
6
1
4676
Autor
Beezer
Za život si nechtěl nic.
Jen,
jednu pouhou splátku.
Teď trochu lásky,
rudou líc.
Hledám pod víky popelnic,
když…
myslím na oprátku
1 názor
autor neznámý
23. 12. 2006
Tedy musím uznat, že zvracíš docela delikátně a esteticky :-)
(Kéž by tak tady zvracel každý)
Oh, jak Ti rozumim, ale v popelnici se dá najít určitě spousta zajímavějších záležitostí, než láska, občas i třeba docela slušný boty, půlka salátu, vajgly a jogurty prošlý třeba jenom týden:o)
Ona se ani nesnaží dojmout jako spíš že se díky ní můžu pořádně vybrečet. Nechci nikoho dojímat. Chcu beztrestně a otevřeně brečet a vztekat se. A dělám to takhle. Píšu pro svou duši. Pro svoje srdce. Když někoho zaujmu tak mě to velice těší a je to i takový impuls. Ale hlavní důvod je vyzvracení myšlenek na papír. Vyjádření citů a filozofie. To je moje priorita psaní.
nezasmálka
04. 01. 2005nezasmálka
02. 01. 2005
Ett. - He! No jistě! O čem by to taky bylo že? :-) Smekám že jsi tak složitou hádanku odhalila :-)
To dílko je pro mě samotnýho složitější než si o něm na první pohled myslím. Asi díky tomu emocionálnímu zkreslení trpí ta technická stránka ale o tu ani nejde. Nebudu říkat o čem to konkrétně je. Každý ať si vezme to, co mu říká. To je ostatně princip ne?
Nic mi neříkej, já na tu skrytou pointu přijdu...hledám pod víky popelnic...to bude o recyklaci a znečištění přírody..teda já jsem hlavička :-))