náhodou hezký, mě taky posílá jeden maník básně v smsce, ale je to děs, tohle se mi líbí
Nádherné, ale byl bych rád, kdybys mi napsal, proč je tam taky ta sms verze.
Fungus: Když si přečteš prolog, dozvíš se, že to bylo pro jednu dívku a poslal jsem jí to SMSkou, navíc někdo v diskuzi podotkl, že by ho to hodně vyděsilo, tak jsem tu dal SMS verzi, aby to mohli posílat s menší úpravou (Rudy) po mobilech dál :-)))
pár míst skřípne a kopne do očí, pár (o dost víc) je kouzelných. vcelku líbí*:)
...tak tohle je hodně gut.....T-p...a klub.
Je to tam ;-)
( dík za upozornění na to - to se většina autorů stydí .. ;-))
Petr_Pan: Možná, že by jsi do klubu hnusu v nás a kolem nás, zařadil i moji báseň Hyeny, pokud tedy překousneš jednoduchý styl a verše... ;-)
ale ja myslela kolik si mel v sobe piv;))
Gonsales: Aha, tak to jo :-)) A sakryš, kdybych to věděl, tak o tom skoropanictví nekecám :-)))) Ale teď už jsem zkušenej, teď už se s tím můžu chlubit... Ehm... Nezajdem dnes večer na kafčo? ;-)) Abych ale odpověděl na tvoji otázku, měl jsem jen 2 piva, ale to Finský je fakt síla! Při větším počtu hrozilo, že napíšu ještě větší píčovinu, tak jsem se raději (z)krotil :-)))
Lépe je již básních nechat a jít zkrotit svoje pudy
iluze si nedělám - dobrou, krásný sny ti přeje Rudy.;)
Gonsales: Jo asi takhle bych to teď napsal;-) Jinak svoje pudy jsem si taky zkrotil ve Vyhoněném dnu... (viz jedna moje báseň)
Asi miluji tě, ten pocit vyjádřit se nedá slovy ->
Asi tě miluju, ten pocit se nedá vyjádřit slovy
Je to již dlouho od doby, co já jednu dívku miloval ->
Je to už dlouho od doby, co jsem jednu dívku miloval
Lépe je již básních nechat a jít ve snu válet sudy ->
Lépe je již básní nechat a jít ve snu válet sudy
nebo aspoň podle mě .. :-)
Jako celek - i když jsou ty rýmy příšerný - jako pivní báseň mi to sedne ( a to pivo nepiju ) - TIP + klub
Petr_Pan: Dík za TIP, na ten klub jsi ale nějak zapomněl ;)
jo - dík moc - dopadlo to překlepem a zařadil jsem něco úplně jinýho - dík za upozornění - jsem ráno nestíhal ( omluva ) .. :-)
Petr_Pan: V poho... Dííííkkkk :-*)
Taky dík ( jsou lidi, co by mě za to už linčovali .. :-))
Měj se fajn *
Promiň, ale mě by asi taková sms pěkně vyděsila:)))
kolik si jich mel kdyz si to psal??;)
Gonsales: Byl jsem skoro ještě panic (jako v tý písničce: Jsem skoro panic...), teď už bych ji napsal uplně jinak, tedy oprava: Já bych jí ani žádnou básničku nepsal... :-)))
Flammea: Občas je dobré někoho vyděsit... ;-)
Dal jsem tu nově SMS verzi pro ty, co chtějí vyděsit holku víc než čert na Mikuláše :-)))
..hmm...čekala jsem dramatičtější pokračování..:(( :o)
Vyborne - nevyznam sa sice vo veciach ako rytmus a podobne sracky ale myslenkovo je to perfektne a citim to uplne rovnako
tip
snad ten koniec by mohol byt iny...:)
konec je myslím krutej:)
Já bych řekla, že to rytmus asi má...Zajímala by mě ale její odpověď..:)))*
No já kdybych dostala básničku, která by začínala tím, že mi ji dotyčný poslal po pivním impulsu celou druhou část si stěžoval na svět a osobní krachy asi bych nadšená nebyla. Není napsaná blbě, jen bych se snažila na druhou polovičku zabůsobit trochu víc zvasela a s nadhledem
...a jak to dopadlo???...
...inak dobreee...
tohle mi poslat tak tě praštim :)))) řeči řeči řeči.... sladké řeči...
Nimis a ostatní zvědavci: Poslal jsem jí to večer a napsala až druhý den ráno. Byla z toho dost rozhozená a já ji na to napsal: "Já ti včera něco poslal? Jé tak to sorry, dostal jsem pár plechovek Finského piva a dost jsem se ztřískal. Ani nevím, co jsem ti to vlasně poslal :)"
Ona: "Jé tak to jo, tak to promiň, zatim ahoj:)"
A bylo to :-)) jinak díky za TIP ;)
Aššurballit: Dík že se ti to líbí. Odpověď na tvoji otázku je výše, viz pro Nimis ;-)
Naprosto souhlasím s haidi:tip.
...tak toto robim aj ja....myslim to hranie na blbeho...