Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehygiena
02. 12. 2004
3
0
11334
Autor
Kakuloj
Já mám velkou prdel
cernou jako uhel,
kdybych si ji umyl,
hygienou bych ubyl.
cernou jako uhel,
kdybych si ji umyl,
hygienou bych ubyl.
kouzelná_květinka
26. 03. 2006
Tak za náma máš někdy přijet do Prahy!!! :o))))
...snad to bude zase dobrý...s tim písmákem. Musíme to tady zas pořádně rozjet...hlavně klub :o))
Příští víkend jedu do Zlína na svatbu...heč :o) ...ale stavit se v Kromclu určitě nestihnu :o(
Jinak se máš dobře, žejo?
kouzelná_květinka
26. 03. 2006Pišta_Hufnágl
23. 03. 2006
Ty si takhle po večerech se slzou v oku připomínáš zašlou slávu nejoblíbenějšího písmáckého klubu...to je srdcervoucí :o))) ...co kdybychom poslali avi kytce...jestli už funguje.
Místopřísežně slibuju, že odsud budu posílat každý den avi kytce, dokud se neozve...a všichni nebudeme vědět, že je zdravá a živá (případně alespoň jednou za dva měsíce)
Pišta_Hufnágl
23. 03. 2006kouzelná_květinka
20. 01. 2005kouzelná_květinka
20. 01. 2005
Já vím, že Ti to už navečer už moc nemyslí...to se právě budeš cítit Ty!!!
kouzelná_květinka
19. 01. 2005kouzelná_květinka
19. 01. 2005kouzelná_květinka
19. 01. 2005
To už zavání debatou pro debatu...ale né to já s kym bych si povídal...květinko kouzelná :o)
kouzelná_květinka
18. 01. 2005kouzelná_květinka
18. 01. 2005
Ty se vždycky pro něco rozhodneš a během jednoho dne svůj názor desetkrát přehodnotíš...byla bys dobrý politik...prostě přijeď, uvidíš Noa, Hradčany, Pištu, bezdomovce, vlka, Václavák, mě a spoustu dalších hezkých věcí...
kouzelná_květinka
18. 01. 2005kouzelná_květinka
18. 01. 2005
Bych Ti mohl podříznout krček, až budeš zlobit, zastávám drastické výchovné metody.
kouzelná_květinka
18. 01. 2005kouzelná_květinka
17. 01. 2005kouzelná_květinka
17. 01. 2005kouzelná_květinka
17. 01. 2005
28. i 29. ledna sice někde hraju, ale estli bude s Tebou nějaké setkání ujednané, rád bych se tam vyskytnul, estli teda můžu :o))
kouzelná_květinka
17. 01. 2005
Budem Tě vítat s transparenty!!!!! a uspořádáme veřejnou sbírku na podporu Kytčiny zhýralosti :o)))
kouzelná_květinka
17. 01. 2005
A proč si myslíš, Ty můj andílku, že jsem za Tebou tak tiše přišel do pokojíčku?
kouzelná_květinka
14. 01. 2005
Dobře, budu Tě při tom hladit po vláskách a zpívat Ti písničky :o)
Komentář k Tvému druhému příspěvku si musím lépe rozmyslet, přecijen je to závažné rozhodnutí :o))) ...každopádně díky za lákavou nabídku!
kouzelná_květinka
14. 01. 2005kouzelná_květinka
14. 01. 2005
206.....Ty jsi s tím začala...a já sklízím výtky...ee :o)
Pojímám Tě tedy za virtuální dceru...já to vedu...jedna nevlastní, druhá virtuální...asi přetanu myslet na ten sex, nebo jak si to říkala dcerko? :o)
kouzelná_květinka
14. 01. 2005
Tak jo, ale až v pondělí...odjíždím lížovat...hezkou Prahu přeju...a bacha na vlka :o)
kouzelná_květinka
14. 01. 2005kouzelná_květinka
13. 01. 2005
Kytinko, myšičko stříbrná s démantovým čumáčkem...vůbec nic se nestalo...já si řikal...beruška má už unavená očíčka...musí hajinkat...také Ti přeji krásný, sluncem prozářený, zlým paralelám vzdálený, jen dobrými kouzly protknutý den...ne nepřeháním...blahořečím Ti z nejniternějšího cípku své bezelstné duše...a Těším se na další krásné konverzační hodiny u mnoha a mnoha rozličných děl, jež mají jen jedno společné...Tvou nenapodobitelnou, překrásně kouzelnou přítomnost :o))
kouzelná_květinka
13. 01. 2005
Podle situace a kontextu :o)
Nebreč...zvlhne ti blůzka...venku je zima...nastydneš...kdo Tě bude kurýrovat...týjo...to vychází na Pištu...ten má štěstí...holomek jeden nečesanej :o)
kouzelná_květinka
13. 01. 2005
To si teda piš...a až to napíšeš vystav si to na nástěnku hned vedle mě...a až pojedeš doprahy tak to drž celou cestu před obličejem a stále dokola čti...i když teda nevim, zdali Ti to pomůže. Pišta je Zvíře s velkym Z. (krásně to tady rozvracim)
kouzelná_květinka
13. 01. 2005
Pamatuj na toto známé přísloví:
Lepší Zbora na horách, nežli Pišta v údolíčku :o)))))
kouzelná_květinka
13. 01. 2005kouzelná_květinka
13. 01. 2005
165......jak jinak má člověk posoudit zda jsi ještě hezká? Podle ohbí kabátu? ...ne, ba ne, myslim, že musíš být jednoznačně hezká...když píšeš takové hezké věci :o) ...jsem přesvědčen, že z Tebe bude něco pěkného vyzařovat :o) a takoví lidé jsou většinou tak nějak hezcí, i když jsou třeba úplně obyčejní...člověk si tady začne pod jednotlivými nicky podvědomě konstruovat určitou matnou podobu...která je pak na hony vzdálená konkrétní skutečnosti. Třeba Pištu jsem si představoval jako spíše korpulentnějšího třicátníka s brýlemi, krátkými tmavými vlasy, učesanými na pěšinku a přísným pohledem. Když pak do hospody vlítla hubená rozcuchaná blonďatá vichřice, s pohledem raráška, měl jsem hroznou radost, že jsem byl tak daleko od pravdy :o) ...ani se neptej, jak jsem si představoval Vesuvanku :o) ...i když občas se člověk trefí...třeba seregil, jakoby mi z fantazie vypadnul :o) a Tebe si nechám pro sebe :o) anebo dáme hru? Já napíšu jak si Tě představuju, a Ty mi pak sdělíš jak moc jsem se seknul? :o) ...lidi, kteří na mě působí dobrým dojmem a neznám je osobně si vesměs hrozně idealizuju :o) ...promiň že zde hovořím nemístně (vážně), ale mám dneska holt takovou uvědomělou náladu (už jsem dva dny nebyl nikde na pivo). Bohužel se o víkendu v Praze nepotkáme, neb odjíždím lížovat, ale nechám si Tě patřičně vylíčit :o)))))
kouzelná_květinka
12. 01. 2005kouzelná_květinka
12. 01. 2005
Tak jo, ale až zítra...dnes už jsem unaven...a chce se mi spááát...taky Tě mám rááád :o)
kouzelná_květinka
12. 01. 2005
heh, pripadam si jako voyer :) doufam, ze ta fotka bude taky tady pod mym arcidilem :)))
v mem utulnem klastere, poskytnu azyl vasim milostnym pletkam... tady vas nikdo hledat nebude ;)
a ja budu z povzdali sledovat vas virtualni ritual lasky (sex) na tahy :)
kouzelná_květinka
12. 01. 2005
jestli je to prestrelka tak to jste oba pekne pidlooky ;) a meli byste zkusit zmensit vzdalenost, ktera vas rozdeluje a pak treba i nejakej ritual :)
Kakuloj: je od tebe značně sprosté, že si čteš "kritiky" pod vlastním dílem. Styď se! :o)
Kytko, zřejmě se budeme muset přesunout pod jiné dílo...zde nám pšenka nepokvete...jsme pod přísným dohledem prostopášníka...se vůbec divim, že tak dlouho vydržel nevyjádřit se...zůstanu zde, jen když slíbí, že se bude dívat pouze jedním okem :o)
kouzelná_květinka
12. 01. 2005kouzelná_květinka
12. 01. 2005kouzelná_květinka
12. 01. 2005
květinka si mě zřejmě představuješ jako zvoníka u matky boží :) vydím tam paralelu i v tom jak mi nechceš dát tip, protože mě považuješ za méněcenného :)
pak já tebe jako Esmeraldu a Zbora je ten zlej ;)
jedovatá_kytka
12. 01. 2005kouzelná_květinka
12. 01. 2005
....si to vodejde usnout a ani se to nerozloučí...vás neučili v pěstírně slušnému chování...či jsi planá květena? To by lecos vysvětlovalo.
Se bojim (dnes již podruhé) ...a když mi nějaká hloupá kytka nadává do telat, které mají alespoň kousíček mozečku, vůůůbec mě to neuráží...přihopsám blíž, kopýtkama zadupu, čumáček skloním...a ham...kytička je v bachůrku :o))
kouzelná_květinka
11. 01. 2005
Si mě rozesmála :o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) nevinná :o))))))))))))))))))))))))))))))))) a krásná :o)))))))))))))))))))))))))))))))) ne že bych Tě teda někdy zahlíd, ale živě si Tě dokážu představit: Nožky křivé, hadrová sukně, hrb, na hrbu černej kocour, nos jak datel, na nose bradavice, na bradavici chlup, na chlupu radioaktivní blecha. Sedíš v chaloupce na kuří nožce, pařátem mícháš lekvary a druhou hnátou tlučeš do klávesnice a cosi nesrozumitelného si mumláš pod vousy :o)))
A smůla...uran už na mě nezabírá...byl jsem se poradit s klukama z biohazardu...a Ti mi dali, chlapci milí, antiradiační obleček...tůdle :o)))
kouzelná_květinka
11. 01. 2005kouzelná_květinka
11. 01. 2005
Ty máš v chatrči i wc? Tak to jsi civilizovaná bosorka. Já myslel, že chodíš za chaloupku na mech :o)
kouzelná_květinka
11. 01. 2005kouzelná_květinka
11. 01. 2005kouzelná_květinka
11. 01. 2005kouzelná_květinka
11. 01. 2005
podle počtu teček, za něž se mají dosadit daná písmenka usuzuji, že slovo je šikmooká...týjo, teď jsem zjistil, chybí Ti tam jedna tečka. Mám rád rébusy :O)
kouzelná_květinka
11. 01. 2005
Jsem rád, že si tak věříš, bohužel nemohu posoudit, jelikož jsem Tě nahou ještě neviděl :o)
kouzelná_květinka
11. 01. 2005
129......čím víc tím líp. 100g senchy a celou noc nezamhouříš oko. (sice se zpočátku poněkud klepeš, nicméně po čase tento stav ustoupí a jsi tak 8 - 12 hodin svěží - a to vše v čajovně za 48,-)
kouzelná_květinka
10. 01. 2005kouzelná_květinka
10. 01. 2005
133...........sencha (senča) nejlépe japonská - zimní, dračí studna (dračí studna) nejlépe od východního jezera. Bancha (banča), Kokeicha (kokejša). Vodu uvedeme do varu a necháme 3 min odstát, pak čaj zalejeme a necháme 6 min louhovat. Účinek se dostaví už po 10 gramech. Jakákoli kombinace s čímkoli je přípustná. Nedoporučuje se srdcařům. Zrychluje se tep a hrozí kolaps. :o)
kouzelná_květinka
10. 01. 2005
Všechny 4 čaje jsou si svým charakterem podobné, jen bancha je mírnějí.
Nejlepší je smíchat je všechny dohromady a promíchat s půllitrem absinthu :o)
kouzelná_květinka
10. 01. 2005
Kak: jistě, zelené není nikdy dost! :o)
Kytí: Včas uplatím Kakuloje mou sbírkou fekálně-anální poesie, on dílko smaže...a s ním navždy zmizí i všechny důkazy.
Květinko, zrovna od tebe bych zatracení absinthu nečekal! :) pravděpodobně tedy kouzelná květinka neznamená to, v co jsem až dosud věřil ;)
Zboro, ano, to můžeš zkusit, ale pomni, že to zkusit může i Kytí
kouzelná_květinka
10. 01. 2005kouzelná_květinka
10. 01. 2005
Jenže kytí nedosahuje zdaleka takových fekálních kvalit jako já.
Je to přecijen jemná dífka.
kouzelná_květinka
10. 01. 2005
nelíbí se mi strofa s "odvrácenou stranou měsíce", ani metafora s pneumatikou není moc dobrá, ale jinak tip
Pišta_Hufnágl
07. 01. 2005Pišta_Hufnágl
07. 01. 2005
ale já si připadám méněcenný a taky diskriminovaný v tom našem klubu, cubka o mě monitorem nezavadí
Pišta_Hufnágl
07. 01. 2005
no, tohle? akcie dneska za osumnáct a zítra bez dvou za dvacet, výhodná koupě
Vidím, paralelní světy jsou nevyzpytatelné.
"právo máš, ale až my se rozhodneme" - to je klasický paragraf právní legislativy z dimenze zlého Arta, buď obezřetný kakuloji. Raději omez PRV na minimum, aby ses nenakazil, nebo se neprokázalo, že jsi doopravdy méněcenný. A už jdu fakt spát, ahoj zítra večer v tomto paralelním světě. I když je pátek, tak si asi zajdeme s Arty na pivo do paralelního světa, kde je jenom pivo, nikdy ti neni špatně a všichni artové jsou stejně hloupí takže si skvěle rozumí.
kouzelná_květinka
07. 01. 2005Pišta_Hufnágl
07. 01. 2005Pišta_Hufnágl
07. 01. 2005
květinka: :- ))) už to nechci :) jsem skutečně prokletý!!! Díky Pišto ;+)
kouzelná_květinka
07. 01. 2005
Dyš se Pištovi nechce, doplňuji já, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny ZDE , v Etickém kodexu klubu, ať chce bo nechce :o)
P.S.: taková pí.... a tolik prestižních klubů. Zaslouží si to vůbec? :o)
Pišta_Hufnágl
07. 01. 2005kouzelná_květinka
07. 01. 2005kouzelná_květinka
07. 01. 2005
zasouloží nezasouloží, co na tom záleží? tady nejsme v pohádce
květinko: můj chtíč si ukojila, díky:) ale já zjistil, že už chci něco jiného
Prostě na to nemám :O)
Kde mají kytky papuli? nemohu to v mé Příručce mladého botanika naleznout.
Kytky jedí v podzemí
až je Zbora vyplení
mohou si zazpívat:
už neryjeme držkou v zemi ;) (nezlob se kytí)
kouzelná_květinka
07. 01. 2005kouzelná_květinka
07. 01. 2005
Kytko, jo, myslíš pod rypáčkem, aha, tak už možná vim.
Já vím, že jsem intelygentní, Maminka mi to řikala, jenže, na to abys stvořila takovou věc, musíš mít v sobě spóóóustu citu a tvůrčího umu víš. To není jen tak, si sednout a říct: "teď něco napíšu". To chce bohaté životní zkušenosti :o)
kouzelná_květinka
07. 01. 2005kouzelná_květinka
07. 01. 2005
taková sračka a má to aktuálně 107 přístupů
kdyby sem tak strčil Rýpal ten svůj rypák!
ale mohli byste mi dát tip zkamarádšoftu dokud tu neni ;)
kouzelná_květinka
07. 01. 2005kouzelná_květinka
07. 01. 2005
squjelý :) k těm klubům: dva jsou domácí (jsem zakladatel nebo spolu zakladatel) a o třetí jsem si musel vydupat, žádná sláva :(
Dej tip!
kouzelná_květinka
07. 01. 2005kouzelná_květinka
07. 01. 2005
Já vážně kafe nepiju, jen čaj, nejradši Senchu, či Dračí studnu, nejlépe po litrech :o)
kytí: fajn, takže teďka ti nabízím zase já kafe - turka nejturkovatějšího, když mi dáš tip :)
Zbora: zvedáš mi tu úroveň ;) a za to bys mi taky mohl dát tip ;)