Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDramatická
06. 12. 2004
13
0
6447
Autor
Shellinka
tak trochu logice za hranou
mám věřit s vážností nehranou
se sekyrkou za zády schovanou
že přišel jsi dát mi jen štípanou?
mám věřit s vážností nehranou
se sekyrkou za zády schovanou
že přišel jsi dát mi jen štípanou?
aleš-novák
30. 12. 2005
Týýjo, to je supeeeer.. sem si to musel přečíst asi 10krát, fakt se povedla..:)) tIP**
logika nelogica je to dobry, blbinky ja muzu...nejspis proto, že za nimy nemusim hledat něco složitého... T
papouch: a co??? Co té logice za tou hranou??? A přečti si ty pořádně, co na to autorka.
Karar.:
Autorka už chuděra neví ani jak se jmenuje, páč jsi ji zblbla :-))
Tak znovu.
Komu mám věřit? Logice. Kde je ta logika? Za hranou.
Nechápu, že to nechápeš.
Komu věříš ty? Logiky. Bléééééé.
(Ale nakonec proč né, můj dědeček taky říkával: "Jdu nakrmit králíci." :-)
Shelli.: Nenech se zviklat v pevné své víře, máš to dobře a basta! :-))
:o))) Papoušku díky.
Ale já pořád nechápu, co by tam Katariina chtěla vidět? "Tak trochu logiky za hranou"? Ta situace je komu čemu za kým čím - logice za hranou - jelikož to není "věřit logice" tak potom je už jedno, jestli za tím něco následuje nebo ne...
Páááni taková diskůze. ;)
:-) Napsala jsem, že mi to nezní, to je celé. Pořád jsem nepochopila, jak to bylo myšleno, když říkáš, že se to nepojí k "věřit", ale to není podstatné. Důležité je, že ty víš proč jsi to napsala právě takhle a proti tomu neexistuje žádný argument. Nechci se hádat a tlačit tě do svých představ. :-)
papouch: čekala jsem něco agresivnějšího. Takhle ti, potěšena, přeji smacznego. :-)
Papouch: :-DDDD Dobrou chuť.
Jsem ráda, že jsme to nakonec takhle hezky uzavřeli. ;)
podezdívka
07. 12. 2004
Já bych řekla, že za hranou logiky, ale jí za hranou... nevim... díky, zkusím to vypátrat!
papouch: ať to čtu jakkoliv, nepasuje mi to. Dá se to vidět jako "tak trochu logiky", což ale, myslím, nebylo tak myšleno a navíc by to bylo špatně, nebo jako "tak trochu za hranou logi..." a pak tam přijde "logiky" a nebo jako "věřit logice" a to jsem to v tom případě nepochopila. :-)
Já si nemůžu pomoct, kdyžtak mě někdo opravte, ale já taky nebudu říkat - teď plácnu - "láhve za víčkem krčí se vzduch", ale "láhvi za víčkem krčí se vzduch"... Fuj, to je blbost.. :))
Shellinka: tomu se říká slovosledná inverze a je to fakt blbost. Ale v tom případě se k té logice vztahuje ono "věřím"?
Je to slovosledná inverze a je to úplně to samý jako nahoře (pomiňme otázku smyslu).
Shellinka: :-))) No ano. Proto jsem si původně myslela, že to v té slovosledné inverzi nemáš správně. Až teď vidím, že se s tímto mluvnickým jevem nekamarádíš. Tím pádem jsi to asi myslela tak, jak jsem napsala v předchozím zastavení, čemuž ovšem úplně nerozumím. Ale ty si za tím stojíš a tudíž máš asi jasno v tom, proč jsi to napsala právě takhle a tak to má být :-)
...´sem se do toho naprosto zamotala. :))) Máš pravdu - míněno je to "za hranou logiky" (bez návaznosti na následující sloveso).