Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHAMLETIKA
10. 12. 2004
5
0
2680
Autor
Acheron
Do ticha privátu
zní jemná, tichá slova
Tři slůvka Shakespearova
Změněná ve vatu
Tak tedy: Být či ne
Tvým třetím okem strážným -
- Andělem Nerozvážným,
jenž v tobě spočine?
Z přemíry touhy, která
ze srdce vytryskla
Teď przním Moliéra
a sbírám střepy skla
co zbyly z našich řečí -
- panáčci rozbití
Láska je nebezpečí
jež stále hrozí ti
...
Anatol_Irhem
23. 01. 2005
...tak to Vás upřímně lituju, že jste to všechno musel přečíst ještě jednou. A co forma - ta Vám taky něco připomíná? :--))
Anatol_Irhem
23. 01. 2005Anatol_Irhem
23. 01. 2005
Acherone, tohle přece ty nepotřebuješ! Každý čtenář se v duchu zeptá jak a proč przníš Moliéra, jak tento fakt souvisí s jinak srozumitelným obsahem. Ale dost možna je to jen můj problém.... :-)))
...a teď si třeba vem, jak alibisticky tvoří volnoveršáři...já to aspoň přiznám. Oni se přímo pasou na to, jak ostatní usilovně hledají, co v jejich "básních" není.
Ale to by bylo na delší debatu. Každopádně, dík.
...ještě drobnost, Diano... není to zase tak, že bych skládal bez rozmyslu. Moliére tu může sloužit jako určitá faktická protiváha k starouškovi Williamovi...
To by mohlo být, ale spíše by to sedělo naopak. Moliérovi nebylo nic svatého, toho prznit představuje jistý problém. Ne tak tragéda Shakespeara - tam by se našlo možností! No ale už toho nechám. S volnoveršáři máš absolutní pravdu.
...zrovna Tebe, Alimro, jsem na mysli neměl, jak patrno z mých komentářů u Tvých děl. To bych se opakoval, ale musím - mezi volnoveršáři na tomto webu není lepší básnířky (o samcích nemluvě)--))
Nesedl mi verš s Moliérem, nechápu, nehodí se mi tam. Co tím chce básník říct? Jinak dobrá myšlenka i celý obsah, zejména třetí sloka výborná! ****