Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoezie na téma - onanie, sebeukájení
Autor
klipeto
Milí písmáci,
řekl jsem si, že by mohlo být zajímavé udělat podobnou akci, jako proběhlo před několika týdny Okno.
Možná to vypadá, že se budeme opičit, ale chtěl bych do toho vnést něco trochu jiného zvolením správného tématu.
Téma: Onanie, sebeukájení
Téma volím záměrně takto, protože je to téma kontroverzní, všichni víme o co jde a spousta lidí se o sebeukájení nerada baví a spousta zase moc ráda. Rád bych věděl, jak se s takovým tématem každý vypořádá a jak se s ním popere. Několik děl, která se masturbaci věnovala, jsem tu už četl a kritika byla různá a někteří se cítili pohoršeně. Byl bych moc rád, kdyby právě i lidé, kteří se necítí dobře, pokud se o tomto tématu hovoří veřejně, napsali vlastní verzi a aby onanii podali tak jak to oni cítí (Tím nechci říct, aby to ostatní udělali jinak). Můžete například napsat úvahu "Proč bychom neměli psát poezii na téma - onanie".
Další podrobnosti:
- prosím o avízo pro mne s informací, že dílo patří k akci (aby jste si mohli zvolit vlastní název)... dám dílko do klubu k ostatním dílkům
- oficiální konec akce bude ve čtvrtek 30. prosince (ale to neznamená, že po tomto termínu se nemůžete přidat se svým dílkem).
- u Okna bylo "pravidlo" vypustit vše najednou, aby se lidé navzájem neovlivňovali. Myslím, že bude zajímavější, když každý napíše dílo, kdy se mu zachce... ostatní pak na něj můžou reagovat jiným dílem.
Jakékoliv další dotazy prosím do zpráv mně.
Pokud se někdo cítí pohoršen, pak ho prosím, aby akci nesledoval. Akce není žádnou provokací a nebo snahou někoho urazit.
Všem přeji hodně štěstí
klipeto