Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZpověď stoprocentního introverta
Výběr: Maldecanka
20. 12. 2004
8
0
5068
Autor
RuDa
Já su taky introvert, ale neni to se mnou doufam zas až tak strašný... :o)
podezdívka
20. 01. 2005
hihi..smát se prázdnýmu woknu..nejsem úchyl?
Vevet..něco se sebou už dělej!!! :o))
..kam na ty blbiny chodíš, čéče?
t*
muhehe... nejdřív jsem to hledala...já hloupá makovice =) teda veškerá čest! to je tak mimo až je to naprosto supr...
Montrealer: RuDa - první dvě písmena z příjmení a jména, Da = David. Třeba Reccared mlčí o nečem úplně jiným, i když to na první po(hled/slech) zní stejně :-). A že jsou ženský moc ukecaný? Některý ne. Já se teď ochomejtám kolem jedný, co z ní slova doslova doluju a on to taky není žádnej med (holt lidi nikdy nejsou spokojení s tím, co mají...).
Bean: zvlášť po takové pěkné bouřlivé hádce! :-)
Montrealer
23. 12. 2004............ RuDa ...................
vtipnost se v českym národu hodnotí vždycky (kladně jen někdy, v tomhle případě ano, bo to neni na muj účet)
"Já se teď ochomejtám kolem jedný, co z ní slova doslova doluju a on to taky není žádnej med (holt lidi nikdy nejsou spokojení s tím, co mají...). " ... budeš-li mít náladu, můžem podebatovat o nemluvnejch ženskejch... mám s tím svý zkušenosti, že to občas bejvá dočasný...
papouch má (skoro vždycky) pravdu, kdo jsem já, abych odporoval, ale právě o to nenakecávání tady přece šlo. :-)
Noe1: Noe, Noe... to je ryba? Já myslel, že letadlo... Každopádně už se rozvaluju v křesle s doutníkem v jedné a sklenkou Burgunského v druhé ruce. :-)
Montrealer
21. 12. 2004............ RuDa (železná ?) .........
takový jednoduchý téma a Reccared z něj eště vopisuje ! fuj ! nemůžeš nejt aspoň v tomhle trochu původní ? já na tvim místě bych to prázdný vokýnko aspoň obarvil...
já su nucenej introvert, ančto nikoho nemám v celejch čechách. ale dyž má VOPRAVĎYCKI introvertní náladu, tak nemluvim ani s svým telefonem. připadá mi moc ukecanej. řikám do něj svý squaw: "mluf v holejch větách ! budeš to mít levnější !" Jenže to sou ženský... voni to nedovedou !
Těžko říct, jak jsem koupil, tak prodávám, introvert toho o sobě nikdy moc neřekne. :-)
Krásnoočko
20. 12. 2004Krásnoočko
20. 12. 2004
one_man: možná by mi pak ale chybělo vysvětlení "proč nemluvím s rodiči" - tady jsem chtěl dát vysvětlení (vlastně všechno) přímo do názvu...