Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVánoční sen
Autor
Sen_cha
Sen
Dnes v noci se mi zdál dost divnej sen . Potkávala jsem ve městě samý divný lidi. Všechni měli na hlavě santaclausovkou čepici, i uklízečka, důchodce, děti co šly do školy, taky ta vysoká blondýna z Pobřežní hlídky byla oblečená do červenejch plavek a tý červenobílý čepice. Někteří byli omotáni , barevnými světýlky . Viděla jsem i pána co je měl místo očí . Pak začal ze všech stran znít santaclausovký smích a na mě se hrnul ten červenobílý, blikající dav. V tu chvíli jsem se naštěstí probudila.
Následky tohoto snu jsou strašlivý. Chodím po světě a pozorně sleduju svoje nový boty, abych snad nezahlídla nějakýho Santu v saních, taženejch sobobama. Nebo snad, a to by bylo horší, chodící a blikající vánoční stromeček . Marně vysvětluju mámě svoji indispozici, začala být totiž trošku nervózní, když mě viděla prchat před světýlkama na stromeček, ani se jí moc nedivim.
Nevím co by tomu řekl pan Freud, já si to ale vysvětluju jasně, nemám prostě ráda tyhle blikající, zářící a naleštěný Vánoce.
A tak pevně doufám že mě ten stiháč do zítřka přejde, jinak asi nevydržím v naší megalomansky vyzdobený škole.