Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepříručka chování ve vlaku
Autor
exorcista
Příručka - jak se chovat ve vlaku
p 1
Při nastupování se nesmíte projevovit jako nelida a nechat nastoupit ty slabší první. Jen byste jim tím připoměli jejich vysloužilost, nepotřebnost a vetchý věk.
p 2
Po nastoupení si rozhodně nesundavejte batoh, neboť čím větší objem bude mít vaše tělo, tím víc místa vám budou spolucestující nuceni přenechat.
p 3
Po usednutí si pojistěte svůj životní prostor položením bagáže vedle sebe na sedačku a své chování upravte na nechutné až odporné. Tímto se vyhnete dalším zájemcům o pobyt vedle vás.
p 4
Pokud k vám přistoupí cestující s místenkou a bude se dožadovat vašeho místa, dělejte hluchoněmého a při nejbližší příležitosti mu poprskejte nebo jinak znehodnoťte místenku. Ve chvíli, kdy si budete jisti, že místenka není použitelná se můžete ne cestujícího rozkřiknout co vám tady nadává a vyrušuje vás a nechat ho na příští stanici vyhodit z vozu.
p 5
Přiblíží-li se k vám revizor vykoukněte z kupé a zavolejte:" Ano, ohlídám vám to místo dokud se nevrátíte." Tím se vyhnete nařčení, že zabíráte dvě místa.
p 6
Ve vlaku se často vyskytují lidé, kteří oplývají sebevědomím a neváhají vás neustále otravovat plky a nesmysly. Lze je docela dobře umlčet náhodným vypadnutím jejich zavazadla z okna nebo ránou mezi třetí a čtvrté žebro otevřeným kuličkovým perem.
p 7
Nejčastěji používané fráze ve vlaku a jejich skutečný význam:
Je tu volno ? - Když už jste tady, tak se alepoň šoupněte.
To je ale vedro, co ? - Sakra člověče, vy jste snad sežral topení, že tak fajrujete.
Nevadilo by vám, kdybych si zapálil ? - Jdu kouřit, a komu se to nelíbí ať vypadne.
S dovolením. - Uhněte lidi, už mě štvete, jdu ven.
Vaše jízdenky prosím. - Na černo si jezděte tramvají, tady se platí na dřevo.
p 8
Při vystupování si počínejte sebevědomě a profesionálně. Těžkotonážní batoh dobře prorazí cestu ke dveřím, ale stejně se uplatní i okovaný kufr. Případné protesty negujte prohlášením, že se vám chce zvracet. Cesta se okamžitě uvolní do nejvyšší možné míry. A na konec nezapomeňte: sedíte buď vy nebo oni !