Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNeředín
29. 12. 2004
1
0
2844
Autor
Kora
Chladnoucí stíny
pozinkovaných růží
nad Olomoucí
cup_of_tea
02. 01. 2005
Před nějakými dvaceti třiceti lety byly dokonce oba tvary spisovné, ale já bych to vážně změnila když vám to všem tak vadí, ale někdy od šestadvacátého nejdou upravovat díla tak se nezlobte.
zinek je ve větším množství jedovatý...že by ty chladnoucí stíny byly následky otravy?:)..jojo vím zas jeden otrava:)
hraju, hraju...jo, něco takového jsem čekala, protože na těhle stránkách prostě není možné něco označit jako haiku, aby to aspoň jedna osoba nepopřela. takže, hm, co je podle tebe haiku?
jo, vím, že je ta Olomouc spisovně, to se opravdu neboj, ale my to tak neříkáme.
Chci poznat Neředín ( prosím :-) )
Zatím zachovám zdrženlivost v kritice toho .. :-)
slavonic_dance
30. 12. 2004Slůůůníčko
30. 12. 2004Slůůůníčko
30. 12. 2004
já jsem to teď zkoušela třikrát změnit, když vám to tak vadí, ale vždycky mi to hodilo internal error:(. no, snad to někdy půjde...
tak napriklad ja jsem se jeste nikdy nepozvracel......a to ze si taky z OLOMOUCE jsem nepochopil kamo....kdo jeste???????
ach neředín se do haiku prostě nemůže vejít....vždyť je tam toho TOLIK!:)