Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDošlo i na mně
05. 01. 2005
2
0
1165
Autor
krara
Jak tupci, které jsem nesnášela
Jak kluci, co bezradně jsem odháněla
Smířená, trochu rozmrzelá
z ďáblíka měním se na anděla
Augustin_Šípek
04. 02. 2005Slůůůníčko
16. 01. 2005
andělů se urodilo ... avi
Jehe: smysl to nedává ani mně ...
ale dotazy tě autorko otravovat nebudu,abys nemusela hloupě reagovat ;-)
Noe1:Nepíšu proto,aby Ti to dávalo smysl :). Ti, co měli, to pochopili. Jestli stojíš o hloupou odpověď,tak se ptej, milý Noe1 - to jako, že jsi "jednička"?;-)
Klárko: příště mi ze své jistě vrozené slušnosti pošli avízo, když mi odpovídáš na kritiku.-)
dík Noe
V tom případě bys to spíš měla posílat mailem tomu komu to patří, když ti nejde o čtenáře, nemyslíš? A pokud na někoho reaguješ, je slušné polat avi. Tebe se ptát na nic nebudu.
díky jehe - slečna je nějaká naježená, nezdá se ti?
Vsechno je ve skutečnosti ještě horší :))!Nevím proč, Pájo, mám pocit, že i kdybych napsala sebevětší koninu, napsal bys mi, že se ti to líbí :o)! Jsi milý, díky.
no, znám to jenom z literatury, jak tě nejdřív nenávidí a pak omrouskají od hlavy po Achillův kotník
Jeheheman: není to dokonalé, ale já z toho mám dobrý pocit,tak mě neotravuj hloupými dotazy, myslím, že víš, jak jsem to myslela :)
Moc hezké Klárko, všechno zlé je k něčemu dobré. Nic není tak zlé, jak vypadá...