Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRytiri depresi
02. 11. 2000
6
0
2967
Autor
Naja
I
Rytiri depresi v zlatavem brneni
nemate litost znate jen pleneni
vas erb je smrt
Rytiri depresi od krve cerveni
zijete ze smutku samotou kojeni
muj cas je vas
II
Rytiri depresi nechci vam naslouchat
uz nechci temnotu chci se dnes vsemu smat
nemam vas rad
Rytiri depresi radost vam bere stit
nechci a nemuhu s vami uz dale zit
muzete jit
III
Rytiri depresi dnes ztratili zbrane
a ac se s meci tvarili odhodlane
ted se boji
Rytiri depresi odtahli zklamani
andelem nadeje s usmevem vyhnani
v dusi mam mir
Moc pěkné, jenom bych upřesnil malý detail, rytíři depresí mívají to brnění spíš do stříbrna, ono to s černou tak nějak líp ladí dohromady :o)
Dík ... ale já bez těch brejlí špatně vidím a když se oblíkám barevně, tak mi lidi neuhnou z cesty a nechtěj mi nalejt... ;o)
Dobry!! Taky si rikam, ze kazdy je sam zodpovedny za svoje vnimani okoli... *
Taky pisu 'bez cestiny' nemam na to klavesnici, je to Azerty s prizvukama é, è, ç, à, ù, ê, ï... jakou klavesnici mas ty??
papouch, mulis, Katerina: Cestinu nepouzivam zamerne. Asi su divna, ale chci zamerne vyjadrovat hacky a carky nasich zivotu bez hacku a carek. Takze nejedna se o technicky problem s klavesnici, ale o jistou soucast meho projevu. I kdyz musim s vami souhlasit v tom, ze prave tato basen by byla asi opravdu hacky a carky snesla.
P.S.: Ale i tak nema smysl si stezovat na mou necestinu, stejne se nepolepsim :=)
Print: :=)
určitě tip. obsahově, nálladově i formou pjekné dílko a navíc jsem zrovna dnes po dlouhé době napsal zase nějaké dílko a shodou okolností tématicky příbuzné
NAJA: k cestine. mam podobny postoj. ja treba mala prvni pismena (zvyk z programovani), podle nlady kombinuji haaaczky a čárky, ignoruji interpunkci a pod. neni to revolta ani poza, jenom osobni styl.
Neříkáš to náhodou jen proto, abys se nemusela dívat...? Lehká úlitba lži za účelem snadnější existence...
(žijte ve Fomě ...? to už psal Vonegut...)
ale- třeba ne ... každej jak myslí - ale pokaždý jinak ...:c) V jiný náladě bych to zbaštil i s chlupama... - a víš, žes mi jí vylepšila ?!?! :c)
tak vlastně dobrý - díky !!!
Háčky a čárky mi tam chybí.
V oddíle II. se třetí řádky rýmují s předcházejícími dvěma. Proč v oddíle I. a III. ne?
Co se týče obsahu - líbí.
Je to tak dobré, že dávám bez váhání TIP. Jediné, co mi trochu kazí dojem, je jiný rytmus předposlední strofy.
Na rozdíl od jiných na "pocitacstinu" jsem tak zvyklý z mailů a před-PC počítačů, že mi absolutně nevadí.