Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVe stínu Vesuvu
11. 01. 2005
4
0
4463
Autor
cubka
Ve stínu Vesuvu,
koukám se na sovu,
smutně mi mává,
valí se láva,
zraněna je.
Poslední houknutí,
nikdo ji nenutí,
přesto to zkusí,
magma ji dusí,
nevyhraje.
koukám se na sovu,
smutně mi mává,
valí se láva,
zraněna je.
Poslední houknutí,
nikdo ji nenutí,
přesto to zkusí,
magma ji dusí,
nevyhraje.
lolitka_Zuza
11. 01. 2005kouzelná_květinka
11. 01. 2005
V názvu tuším inspiraci ... Básnička se hezky rýmuje, ale k jejímu obsahu mám výhrady, v přírodě funguje jinak... Trvá nějakou dobu, než si magma prorazí cestu na povrch...a v té době dochází v oblasti vulkánu k místnímu vulkanickému zemětřesení, které je ze začátku slaboučké, že ječlověk nepostřehne, ale živočichové ano (zejména hadi), a proto opouštějí ohrožené místo... Ptáci jsou citliví na sirné plyny a odlétávají.... Jsou to jakési varovné signály.... takže, láva sovu nezavalí, nezadusí... možná, že sova zahouká, ale bude to varovný signál pro další ptáky, aby odletěli.... Bohužel člověk takovým jevům v minulosti věnoval moc málo pozornosti.....
Diky za kritiku :) psal jsem ze sova je zranena a tedy odletnout nemusela :)
Ale to je jedno, stejne neslo o sovu, lavu a magma :))
asi je hodně odolná proti teplu, ještě jsi mohl použít paralelní rým láva sláva nebo sova ková, jinak tip.
a nova znova (ve vypilované kombinaci se sovou)
když zemřela Nova, tak tam byla sova znova.