Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNašel jsem Vaše pero
03. 11. 2000
6
0
3679
Autor
hermit
Sedm. V potoce studny.
A věříš k nedýchání.
V krajině s klíčem je právě taková cesta.
Trochu je slyšet a trochu je zapřená.
Trochu ji tlačíš před sebou.
Starou a zbořenou lásku.
Armande, nikoli, je to strašlivě okopírovaný od Skácela. Čili nic. Je to jen variace, odvozenina, nepůvodnost.
není to doslovně myšleno okopírovaný, ale je to silně inspirovaný Skácelem obecně, chápeš.
no A? :))) Já to nečetl v originále a nezajímá mě originál pokud to není stejné. Co když to někdo napsal ve starém Egyptě před Skácelem? A čímpak se on vůbec inspiroval? No ...a mohli bychom pokračovat. Prostě je to moc hezká a dobrá věc, originál neznám, a tak mě nezajímá kde jsi vzal inspiraci ... ze všeho co jsem zažil, přečetl, slyšel, viděl, cítil a jánevímco beru inspiraci, nechávám se inspirovat. A je to v pořádku, pokud to dělám s čistým srdcem a upřímně. Pokud ne, tak to je pak jiná. .-)
a to zase čistý to bylo, to zase jó...:-))
ale poctivou brázdu odvozováním svejma prstama nevyvoráš, to zase ne.
zajímá mě slovo "čistý" .. brázdy jsou dobré pro racky a prstama dělám jinčí věci než (v)ořu .-))))
já prstama i píšu .-))))
čístý, že to nebyl kalkul, ale upřímná fascinace ;-)
Dobrá, přiznání je polehčující okolnost. Ráno vstaneš a opaříš se čajem...
Amen .-)
...k nedýchání...dýchání....červenej nos a oteklý oči...
(těšimsenanebeskývobčanství)
*
A.Similovanij
09. 11. 2000
Miroslawek: Někdy mám zkušenost, že když nechám běco moc uležet, tak se dostanu z nálady, ze které to vycházelo a už k té básni nikdy nenajdu zbylý slova. Ten klíč se mi ztratí navždycky.