Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTak sa cítim po jedle.
12. 01. 2005
2
0
3518
Autor
Motyl85
Nažral som sa
najedol som sa,
napchal som sa,
napapal som sa.
Som napapaný,
som napchaty,
som najedený,
som nažratý.
pozorovatel
18. 01. 2005
Motyl85: Cital necital, omluvit se je slusnost :)...
pozorovatel: Dekuju, uz jsem vecerel...
pozorovatel
17. 01. 2005
Lukáš: A kvůli tomu jsi mi poslal avi? Tak jo, stejně jsem neměl co dělat...
Jednoho ještě moudřejšího muže napadlo, jak odstranit bolesti břicha, jednou večer ho bolelo břicho, šel na WC, pořádně se vysral a bylo mu fajn. Z toho jasně plyne, že bolí-li někoho břicho, může se zkusít jít vysrat, ono to možná nepomůže, ale aspoň trošku líp mu bude...
pozorovatel
17. 01. 2005
pozorovatel: Ano, přesně kvůli tomu :)...
A jaké je poučení globální? Než "řešit" globální problémy, je lepší se pořádně vysrat, říkejme tomu třeba fekální nihilismus...
pozorovatel
17. 01. 2005
Já jsem před chvílí našel globální maximum - to by se mohlo uznat, ne?
Ale co, nám, fekálním nihilistům, je jedno, co si o nás kdo myslí, my totiž na všechny serem, víš?
Motyl85: Tak ale teď už se musím omluvit, omlouvám se za přemíru vulgarismů v předchozích kritikách, ovšem nešlo to jinak...
boha krista a ty myslis ze mne fekalizmi a vulgarizmi a ine izmi vadia cital si ty moje prace?