Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCharmsovská povídka
Autor
Jan_Smely
RANÍ SYMFONIE N° 12
Když jsem se probudil, ucítil jsem palčivou bolest na temeni. Připravil jsem čaj a v tom zazvonil Gagun. Šel jsem mu otevřít, ale jak jsem se blížil ke dveřím, dveře se rozlétly a dovnitř vpadl Semjon. Drže šálek s horkým čajem jsem se tak polekal zedníka Ivanoviče Semjona, že jsem ho upustil na zem i s cínovou lžičkou po nebožce Klimistě Navokajovové.
Ivan Ivanovič Semjon vstal, hlavu plnou borových hoblin. Protřel si oči a chvíli na mě nejapně koukal. Pak se ve dveřích objevil Krymič Levkov v černém saku, páchnoucím lihem.
"Kde je Gagun?" optal jsem se.
"Kde by byl," opáčil Semjon a hlasitě se zasmál.
"Neviděli jste tu Mlijačiče Fromova, co mi dluží dvě sta rublů?!" řekl Levkov.
zakončení č. 1:
Z vedlejšího bytu se ozývaly rány, jakoby někdo držel potkana za ocas a mlátil s ním o stůl.
"Kde by byl!" opakoval Semjon.
"Kde by byl!" já na to.
"Pánové, tady přestává všechno!"
"Pánové, tady přestává všechno!"
"Pánové, tady přestává všechno!"
zakončení č. 2:
Z vedlejšího bytu se ozívaly rány, jakoby někdo držel potkana za ocas a mlátil s ním o okenní tabulku.
"Takhle se živí rodina?! Táhni, ty nemožný hlupáku, táhni..." ozývalo se z vedlejšího bytu.
"Fromov, Mlijačič Fromov, dluží mi dvě sta rublů! Ale kam zmizel, všivák jeden? Však já tě dostanu!"
Semjon se podrbal na hlavě, a když zjistil, že má hlavu plnou borových hoblin, odporně se zašklebil.