Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte segrizzly / 88 / šílená (3 haiku, jedna s akrostychem)
08. 11. 2000
12
0
5429
Autor
jorel
*
medvědu Grizzly
je polibek podzimu
příslibem snění
*
(Bambulce)
*
chladnoucí jitra
osum a osumdesát
slz uronila
*
(Šílce)
*
Šíře Tvé duše
lehounce odolá i
náporu listí
*
silka: neni zac. to co jsem chtel, bylo udelat Vam radost a tim i sobje. od toho je Pismak, ne.
PS: a trochu je to za ten spavak u tebe. byl jsem fak KO. diky
Dani: ale tvoje nenávist (ve které se mimochodem shodnem) tě neopravňuje vidět fašismus ve všem... to už je pak spíš posedlost. (NVZ - nic ve zlým :-))
Dani, jak pravil Merle, osm i osum ,o) jsou cisla a je sice osklive, ze jdou pojmout vyznamove i jinak, ale co naplat, z ciselne rady je kvuli tomu nevyradime. 88 je u me 8-am-8-ulka a DEKLARUJI TO zde jako svuj jediny umysl, pri psani teto basne. kdo v tom hodla hledat jinou symboliku, at si to uzije. kazde pismeno ma v rectine (i latine) prirazeno cislo. jejich souctem vzniklo mimo jine i povestne satanovo cislo (666). jestli mas chut, muzes cvicne proscanovat celeho pismaka a oznacit "vadne" texty, aby zaryti neofasisti, nacisti a podobni pripadi jako jsem urcite i ja vysli najevo a potajmo nemanipulovali poctivou spolecnosti. :o)) vazne: chapu co chces rict, ale neprozivej to zas tolik, nebo hitlerovy bande budes delat nechtenou reklamu vice nez ja. a nesnasim je nemlich stejne jako ty. OK? :o))
ehm...no... co se na to říká? tak třeba... děkuju?:o)
DĚKUJU!...mám taky moc ráda haiku...teď mám svoje vlastní:o)! udělal si mi radost...
(ps: takhle nějak mumlám když jsem v rozpacích:o)
o pocitani nejde jde o fasistickou symboliku a ja neonacisty nenavidim....
dani: 88 je moje zkracenina Bambulky: B = 8 a je v jejim nicku dvakrat a navic ma Bambulenda 8 rada. nic fasistickyho v tom neminim pjestovat, vid Babmulko, zastan se me! ,o))
Sysa: na vaznou (a milou) kritiku stejna odpovjed: prawje jsem na civilce...
áánoooooo!!! jorlík to opravdu myslí jen v tom nejlepším osmičkovém smyslu!:o)))
vlahé večery
milému jorlíkovi
úsměv kouzlí
:-))) jak už jsem řekla - děkuju!
Šílka bude mít radost!
za medvídka Grizzlyho *!
Chtěl jsem Šílce udělat také haiku kryptogram, ale tak dobře jako Ty bych to nezvládl. Děkuji a tipuji. Ten povinný odkaz na roční dobu je kouzelně nenásilný.
albireo: diky, ale myslím, že jseš příliš skromný! klidně piš dál a já Ti budu závidět ;o))
to posledni je kouzelne, tip, jen prosim co ma znamenat 88, zavani mi to fasistickou symbolikou, vim ze to tak asi nemyslis ale jsem uz na to asi haklivej, omluv me:o))
Ta první a poslední jsou skvělé. U té prostřední váhám, zdá se mi malinko násilná.
Ale za ty dvě jasnej TIP.
Mám ráda haiku, jorel, díky ti, že jsi mi nezkazil(a - ???) můj dojem z této formy...:-)TIPÁČ