Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRoční (a jiné) doby
28. 01. 2005
0
0
3716
Autor
Slůůůníčko
Které období je pro vás to nej-?
A proč?
(Mění se oblíbenost jednotlivých ročních dob s věkem?
Kdy na dovolenou? Zamilováváte se na jaře? Podléháte (pod)zimním depresím? atd. atp.)
Anebo půvab každého období spočívá právě v jejich střídání & rozdílnosti?
Lord_of_the_Rings
24. 09. 2005Jerry_Shit
18. 08. 2005
nejradši mám podzim. Podle mne není hezčího období. Miluju jen tak pozorovat barevný stromy, nasávat vzduch, ve kterém jsou cítit vůně všech květů celého léta a jara, spolu s vůní zralých jablek a hrušek..., copak může býr něco hezčího ???
Nemám rád slunce-tedy příůiš slunce...
nemám ráda přechodná období jaro a podzim, buď ať je teplo, anebo zima, ale něco mezitím je hrozný.ikdyž po zimě takový jarní den příjde taky vhod.ale deprese i zamilovávání s ročním obdobím nesouvisí, je to celoroční.ale je velmi dobře, že v našich zeměpisných končinách se roční období střídají, není to monotóní.
ale nejradši mám sluníčko:)
Zamilovávám se nezávisle na ročním období, nesnáším letní vedra- dělá se mi z nich špatně, v zimě miluju sníh..., a jinak mám ráda všecko......., jen když moc mrzne, mám umrzlej nos a to taky nemusím...
Nejraději mám jaro, nejméně zimu, ale trochu se to mění s věkem i třeba s náladou. Podzim dokáže být pěkný, hlavně jeho první půlka, ale listopad moc nemusím. Ale člověk musí být optimista a najít si na všem něco pozitivního. Na letním slunovratu, že je právě nejdelší den. Na pozdimní rovnodennosti, že se tím dnem zkracování dne přestává zrychlovat a začíná se naopak zpomalovat. Na zimním slunovratu, že zkracování dne končí. No a na jarní rovnodennosti, že den začíná být delší než noc. Není na tom světě krásně? :-)
Nejhorší je hustý déšť nebo husté sněžení. To pak WIFI nefunguje zcela ideálně a může mě to úplně odříznout. Ale úplně nejhorší jsou dlouhodobé výpadky elektrické energie, to se mi pak ztratí z dohledu slunečné pobřeží karibiku i zasněžené himalájské pohoří.
V létě se mi osvědčilo barevné schéma Deštivý den...
:-))